The Wedding Planner-3

344 33 2
                                    

SHE TOOK HER BAG SEARCHED FOR THE FILE, SHE WAS SHOCKED UPON NOT FINDING THE FILE INSIDE!

SHE STARTED GETTING NERVOUS.

D- Batao beta apne ideas.

THEN FARHAD CAME
F- Dadaji aapke liye bank se zaroori call hai aapko attend karna padega.
D- Haan do phone main baat karta hoon.

IN THE MEANTIME PALLAVI WAS FEELING NERVOUS, SHE SAW A FILE ON A SIDE TABLE NEAR THE SOFA, WHILE DADAJI WAS ON CALL SHE QUICKLY GRABBED THE FILE AND LUCKILY THE PAPERS INSIDE THE FILE WERE BLANK, NOTHING WAS PRINTED ON THEM. THOSE PAPERS WERE NOT IMPORTANT FOR THEM SHE THOUGHT CAUSE PAPERS WERE BLANK.

SHE WAS SAD ABOUT HER IDEAS GETTING LOST.

P(in her mind)- Kya hua ideas kho gaye toh, main itni capable hoon ki main bina presentation dekhe bhi apne ideas present kar sakti hoon. (SHE WAS TRYING TO CONSOLE HERSELF)

DADAJI ENDED THE CALL HE SAT ON THE COUCH

D- Bolo beta kya ideas layi ho, main toh subah se bore ho gaya, sab same ideas le kar aa rahe hai.
Main subah se 15 wedding planners se mil chuka hoon, jismein se 10 ne toh Italian ka hi idea diya tha, aur Baaki 5 main se koi bola Chinese ki tarah kar lo, toh koi bola Japanese ki tarah kar lo, aisa lag raha dab apne culture ko toh bhul hi gaye hai, sab doosron ko copy karne main lage huye hain, logon ko Bharat Ki sanskriti yaad hi nahin hai, agar tumhare paas koi acche ideas hain Chinese, Japanese aur Italian ke alawa toh batao.
PALLAVI WAS STUNNED AFTER HEARING HIS WORDS, HER LEGS STARTED SHAKING, BUT STILL SHE DIDN'T GIVE UP, SHE STARTED MAKING UP A PRESENTATION IN HER MIND

P- Mere Paas ek idea hai jo aapko Accha lagega, Hum keerti di ki shaadi main kuch aisa karenge jisse chachaji, uncleji, Aur aapki bhi shaadi ki yaadein taza ho jayengi
(SHE PRETENDED TO LOOK IN THE BLANK FILE AS IF SOMETHING WAS WRITTEN IN IT)

DADAJI SMILED

Their Fairytale Where stories live. Discover now