Keloglanin Kel Olusu

259 7 1
                                    

Bir varmis bir yokmus. Pireler bit iken kopekler daha yok iken daha Keloglan diye biri besiginde tingir mingir sallanirken Keloglan diye biri yasarmis. Keloglan aslinda kel biri degilmis. Ama adi yine Keloglan'mis. Sonra dusunmus ve kel olmaya karar vermis. Ne yaptiysa kel olamamis. En sonun iyilikler kralicesine danismaya karar vermis. Kralice ona "kafanda ne kadar cok sac var iggrreeennnccc!!!"demis.keloglan da kraliceye"tmm" demis. Evine gitmis. -Tabi o zamanlar elektrik nerdeeeee?
-bilmem.
-ben biliyom hocam diye atilmis oteki. Bizim yan mahalleden Edip Son elektrigi bulmus bilgecon dedeyle demis.
Sonra Keloglan " Yeter ulan benim hikayemde sacma sapan konusmayin!!"diye bagirmis.Herkes susunca sacma kafasinda kel olma hayalleri kurmaya baslamis.Sonra aklina bir fikir gelmis.Ama keloglan misafirleri hic sevmezmis.fikire kafasindan defolmasini soylemis.Fikir de onu kirmamis ve defolup gitmis.Sonra Keloglan adimokter ile nesli tukenmek uzere olan Guguk kusunun yumurtasini almaya gitmis.Giderken yolda kel bir adam gormus.Kel adam "ewet arkadaslar bugun sizlere samsung galaksi tap 3 "diyormus. Keloglan anam dimis bu adam hayallerimdeki kel adaaammm. Kel adam bunu duymus ve cok sinirlenip Keloglanin sacini basini yolmus. Keloglan o gun bu gundur kelmiiiiissssss...

kisa sacli  keloglanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin