Keloglan yeni bir gune daha merhaba demis. Ama gun onun selamini almamis. Keloglan da buna sinirlenip o gun tersinden kalkmaya karar vermis. Zaten her gun duzunden kalkiyormus degisiklik olmus olur demis. Ardindan arkadaslariyla top oyniyacagi yere gitmis. Giderken prensesle ( kirpi) karsilasmis. Prensese "sen bizimle oynama tum toplari patlatiyorsun" demis. Prenses de "keske benim patlatamiyacagim kadar buyuk ve dayanikli bir top olsa " demis. Bu dilek de aninda gerceklesmemis, cunku boyle sacma sapan ve gereksiz dilekler gerceklesmiyormus. Keloglan " eeee yani olsa ne olur ki sen onu patlatmanin da bir yolunu bulursun " demis ve prensese harika bir laf soylemis gibi havali havali yurumeye baslamis. Yani daha dogrusu insanlari kandirmis cunku yurumeyi bir yasindayken ogrenmis. Keloglan insanlari kandirdigini dusune dursun( Dursun kim diye soracak olursaniz sormayin. ) prenses de bilgecon dedeyle beraber harika bir iksir hazirliyormus. İksir isi tamamlandiginda bu iksiri almis ve hizla keloglanin yanina gitmis ve "Al arkadasim bu senin icin ." demis. Keloglan da iksiri icmis. Prensesin butun planlari alt ust olmus cunku yer egimliymis ve o iksir aslinda icilmiyormus suruluyormus. Taki ki Keloglan bunu anlayamayacak kadar kafasizmis. Prenses"cok akillisin arkadasim" demis ve oradan ayrilmis. Keloglan da kendini cok zeki zannetmis ve bilgecon dedenin yanina gidip"benim zekam senin zekani dover " demis. Bilgecon dede bu sozlerin bir hastaliktan olabilecegini dusunup Keloglana "ac agzini yum gozunu "demis ve keloglanin agzina eline gecirdigi bir iksiri dayamis. Keloglan da bunun uzerine biraz olsun duzelmis.