Hayiiiirrr

151 5 0
                                    

Keloglan kel kafasiyla sabah uyandiginda bir de bakmis ki boyle cok igrenc gorunmuyor oldukca guzel bir kafasi var. Ustunu giyinmis sacini basini taramis ve Balkizla Sinegi dovmeye gitmis. Sinek Keloglana demis ki"sanirim yeni bir sac stili buldun Keloglan hem de olmayan bir sac stili". Keloglan bu lafa cok uzulmus ve stresten saclari hic cikmaz olmus. Hem zaten nereye cikacaklarmis ki saclarinin ayaklari bile yokmus. Balkiz Keloglanin cok uzuldugunu gorunce hemen kaynar su getirip Keloglanin kafasindan asagi dokmus. Zaten sacinin yolunmasiyla kel olan Keloglan kafasindan asagi kaynar su dokulmesiyle bir de akilsiz olmus. Balkiza demis ki"ben buranin kraliyim". Balkiz da" ewt biliyorum zaten"demis. Keloglan da ona "nerden bilion uydurma buranin krali yok bi kere!" demis. Bu laf uzerine kendini oldukca ezik hisseden Balkiz gidip biraz yag almis ve kendine surup kendini ekmek arasi bal kaymak yapmis. Keloglan da ewinin yolunu tutmus ama cok trafik varmis o da birakmaya karar wermis.keloglanin kafasinda bugun yasadiklari dalgalanip duruyormus. O da kulagina su kacmis olabilecegini dusunmus we kafasini yoldan buldugu bir kayaya vurmaya baslamis. Vura vura Kelogloglanda kafa kalmamis ve boylelikle kayaya vuracak birseyi de olmadigindan yoluna kafasiz bir sekilde devam etmis. Annesi onun bu kafasiz vucudunu gorunce "noldu yine mi stresten kafayi yedin yiyecek baska birsey yok muydu" diye sormus telasla. Keloglan da "senin yemeklerinden yerim diye dusundum annecigim" demis. Ama Keloglanin annesi keloglan gibi kafasiz olmadigindan bu annecim lafina kanmayip"magdem benim yemeklerimden yiyecektin neden kafayi yiyip de migdeni sisirdin!!!!"diye sormus. Keloglan annesine cekip de akilli olmadigindan dolayi bu lafin altindan kalkamamis stresli bir sekilde odasina gitmis.

Bir dahaki bolumde ne olacak dersiniz? Oy ve yorumlarinizi bekliyorum

kisa sacli  keloglanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin