II. fejezet

179 5 2
                                    

Pár nappal később:

Sarada:

Holnap lesz Boruto szülinapja de nem tudom mit vegyek neki.Teljesen tanácstalan vagyok ezügyben. Hirtelen csöngettek ezért lemegyek és ajtót nyitok neki. A pulzusom lehetett vagy kétszáz amikor megláttam Borutot olyan helyes mint mindig. Egyszer csak azt látom, hogy elmosolyodik de azt nem tudtam hogy min.

-Szia Sara!

- Öhm, szia Boruto! Min mosolyogsz ennyire?

- Hát tudod... csak visszaemlékeztem arra amikor még te mondtad rám, hogy törpe vagyok, most meg te vagy az.

Ez most komolyan le törpézett?! Bár ha jobban belegondolok tényleg magasabb lett, de akkor is nem vagyok törpe!

Ez most komolyan le törpézett?! Bár ha jobban belegondolok tényleg magasabb lett, de akkor is nem vagyok törpe!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-És azért jöttél hogy, itt engem le törpézz?

-Nem nyugi hanem... azért jöttem, hogy beszéljek veled

-Tényleg?

-Igen, fontos lenne

- Miről?

- Arról hogy.... a holnapi szülinapi bulin a srácokkal úgy döntöttünk, hogy piálni is fogunk, mivel a szüleim csak jövő héten jönnek haza ezért kihasználva az alkalmat kicsit becsiccsentünk. Benne vagy?

Basszus és én hülye azt hittem, hogy valami értelmes dolgot fog mondani, na mindegy nem számít, Boruto ilyen és kész, ezen nincs mit szépíteni.

-Hát... tudod, hogy az apám milyen, így sajnos nem lehet

-Jajj, nem már Sara, te is szórakozz egy kicsit. Amiről Sasuke-san nem tud nem fog fájni neki, úgyis ott alvós lesz a buli másnapra olyan leszel mint azelőtt. Na kérlek!

Istenem milyen cuki, ahogy könyörög nem tudok ellen állni neki. Igaza van, miért ne szórakozhatnék egy kicsit. Jó végülis miért ne.

-Jó tudod mit, legyen ha már ennyire szeretné a "nagy szülinapos"

-Kösz Sara! Akkor holnap találkozunk!

-J-jó, akkor holnap!

Miután elköszöntem tőle becsuktam magam mögött az ajtót és láttam, ahogy anyukám mosolyog ami miatt elvörösödtem.

- Gondolom hallottad a beszélgetésünket?

-Hát persze, hogy hallottam, de nyugi apádnak egy szót se szólók

-Köszi

Felmentem a szobámba és leültem az íróasztalom elé amikor eszembe jutott valami, ahogy Boruto megemlítette az apámat hirtelen bevillant egy ötlet. Tudom mit veszek neki a szülinapjára!

Na itt vagyok a kövi résszel is 😁😁Tudom hogy volt egy kis kimaradás de most újra itt vagyok😃😃

Just Love!Where stories live. Discover now