V. Fejezet

166 6 2
                                    

Boruto:

Nem tudom miért csókoltam meg Saradát, de szerintem ezzel elmondtam, azt hogy mit érzek iránta. Az ajka olyan édes, mint ő maga.

-B-bocs cs-csak én izé...

-Boruto

-M-mond Sa-Sara

-Te..... Szeretsz?

Erre a kérdésre nem számítottam, mert azt hittem hogy leüt a francba vagy valami ilyesmi, de nem. Ezek szerint ő is szerelmes belém.

-I-igen. Mindennél jobban szeretlek

-Én is mindennél jobban szeretlek te lüke

Újabb csókba kezdtünk volna, ha nem ront ránk.. Oh ne... Sasuke-san?!

-Boruto! Mégis mit csinálsz a lányommal?!

-É-én s-semmit cs-csak izé hát ő....

-Tudod apa átjöttem Borutot felköszönteni

-Igen tudom anyád mondta

-Sejtettem, és mit keresel itt?

-Sakura mondta, hogy itt vagy és lehet, hogy Boruto a tanítványom, de nem hagyhatlak vele kettesben. Úgyhogy irány haza!

Na ennyit a mester és a tanítványa közti kötelékről. De ez akkor sem fair. Ez a lány álmaim nője, erre az apja ránk ront és haza küldi ellentmondást nem tűrő hangon. Na szép.

-Tudod apa én nem szeretnék haza menni, mivel, hogy arról volt szó, hogy itt alszom. Nem rémlik?

Ezen Sasuke-san elgondolkozott és miután átgondolta rám nézett és elindult felém. Hát rendesen besz*rtam annyira ijesztő volt.

-Ha a lányomnak egy haja szála is görbül, nem fog érdekelni, hogy az apád a hokage. Végzek veled. Megértettük egymást?

-I-gen

-Rendben. Sarada holnap gyere majd haza.

-Rendben apa

-És Boruto... Boldog szülinapot

-K-köszönöm

És elment, szerintem vagy itt fogok elájulni vagy elsírom magam. Lehet az előbbi kéne.
Nem?

-Ne haragudj az apámra, ő mindig ezt csinálja.

-Ááh, nem haragszom csak rémálmaim lesznek.

-Te tiszta hülye vagy. Van kedved filmet nézni velem?

-Veled mindig van.

És ez volt az a pont ahol mind a ketten elnevettük magunkat. Szeretem Sarát és Sara is szeret engem. Úgyhogy felmentünk a szobámba filmet nézni.

Hát öhnmm... Mára szerintem ennyi🤣🤣🤣🤣

Just Love!Where stories live. Discover now