6.bölüm

207 15 2
                                    

uzun bir aradan sonra yeniden yazıyoum gerçekten bu durum için çok üzgünüm bu arada 850 okumaya ulaşmış çok sevindim açıkçası bu kadar okuma olucağını hayal etmemiştim neyse size iyi okmalar umarım beğenirsin

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Neyseki ders bitmişti.Öğretmen  sınıftan çıkınca soluğu Tilkilerin sırada aldım.

Aylin:senin amacın ne?

SU:ses tonuna dikkat et istersen

A:sana ne sana  soracak değilim.sen bana derste kağıt gönderirken sormuyosun.

TİLKİ:Su Aylin ne kağıdından bahsediyor?

TİLKi kağıdı okur.

T:Aylin Su haklı bak biz ayrıldık tekrar beraber olamayız.

tilkinin sözünü keserek

A:YETERRRRR!!! Sus artık beni daha fazla küçümsemeni istemiyorum.Artık   bundan sonra sen istesende olamyız.

yanlarından ayrıldım ve bahçeye indim bahçedeki ağaçlardan birine oturarak düşünmeye başladım.

Artık her şey bitmişti.Ama artık hiçbirşryi umursamıycaktım.okulun bitmesine son 1 ders kalmıştı fakat hiç ders çekemiycektim.sınıftan çantamı alıp arabama bindim hemen eve gittim.Hemen  odama çıkıp bavula ne bulduysam doldurdum.annemlere not yazıpbuzdolabına yapıştırıp.evden çıktım taksi çağırdım.taksiciye havalimanına gitmek istediğimi söyledim yarım saate havalanına  varmıştım.hemen selfi çekip instagram da paylaştım.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

TİLKİ

Kahretsin Allah beni bildiği gibi yapsın salak kafam kıza niye bu kadar ağır konuşursun ki.şimdi konuşmak istesem beni dinlemden çeker gider mesaj atsam cevap yazmazdı.off Aylin offf Seni çok seviyorum ama sana söyleyemiyomya en çok bu koyuyo bana  ama her şey senin mutluluğun için.Aile benim için herşeyden daha önemli ailenle benim aranmda san asla seçim yaptıramam.Neyse 1-2 haftalığına tatile ihtiyacım var.Ben bunalrı düşünürken zilin çalmasına 3dk kalmıştı.Neyseki bu son dersti.Zilin çaldığını duyunca derin bir nefes verdim sınıfın esprütiyel çocuğu her ders bıkmadan yaptı espiriyi yine yaptı.

Öğretmen:Zil çaldı çocuklar çıka bilirsiniz.

esprütiyel çocuk:Hayır zil masumm

sınıftaki hedrkez çocuğa kalemlik fırlatmaya başladı ben ise umursamayarak sınıftan çıktım.arabama binip eve gittim.Tatile miami ye gitmeyi planlıyordum.Bavulumu hazırlamaya odama çıktım.  10dk da hazırlamıştım.biletimi internetten aldım.Aylin belki  beni 1-2 hafta görmezse siniri geçerdi.havaalnına gitmek için kapıyı açtım ve karşımda şımarık kız Su duruyordu.Hass*kt*r  dedim sesizde

SU:Efendim bir şey mi dedin?

T:yoo hayırb bişey demedim.sen niye geldin?

SU:asıl sen nereye gidiyosun  elinde bavullarla.

T:Tatile çıkıyordum sen gelmeden önce

SU:Dur tahmin edeyim Aylinin peşinden Amerikaya gidiyosun

T:Ne Aylin Amerikada mı? Sen nerden biliyorsun?

Su:Evet Aylin Amerikada  senin haberin yokmu tüm sosyal medya öğrendi gitmeden önce foto atmış instagrama.Altınada Amerikaya yolcuuk başlasın yazmış.Ben senin onun peşinden gittiğini düşünüyosum.Peki sen nereye gidiyosun Aylinin  peşinden gitmiyorsan?

T:ne demeye çalışıyorsun açık konuşsan uçağım kaçıcak?

SU:Aylini özledin mi?

T:Off Su tamam senin niyetini Anladım hadi byy

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Hemen taksi çağırdım ve taksiye binip havaalanına gittim.Su şaşkın bir şekilde bana bakıyordu bense umursamıyordum.45dk da havvalanınna varmıştım.güvenlik kontrollrinden geçip bilet aldığım firmaya gittim.Mıamı biletini Amerika biletiyle değiştirdim.Bilettimi aldım kapının açılmasına 1 saat vardı bende kahve içmek için bir kafeye giriyordum ki...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evet yeni bölüm geldi umarım beğenirisiniz yeni bölümü hızlı yamaya çalışıcam öpüldünüz çilekler <3

sabırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin