Aylin:
Sabah erkenden uyandım hemen üstümü giydim makyajımı yapıp aşağı indim. annem kahvaltı etmem için zorladı fakat okulda bir şeyler atıştıracağım dedim de ikna edip ayakkabalığa yöneldim askıdan arabanın anahtarını alıp evden çıktım. Normalde lise 3 e giden birisi 17 yaşında olur fakat ben 18 yaşındayım. çünkü bir trafik kazası geçirdim suçlusu ise tilkiydi.facebookumda eski sevgililerim ekli diye sinirlendi ve bu sinirin sonucu çok büyük bir kaza ile bitti. o kazayı ucuz atlattı fakat benim ölmem an meselesiydi çok zor anlar geçirdim. İyileseli yaklaşık 4 ay oluyor. herkesin dediğine göre tilki 5 ay boyunca hastanede yanımda beklemiş fakat ben 5 ay boyunca komada kaldım için yanımda olup olmadığını bilmiyorum. ama ne olduysa ben iyileşince tilki benimle konuşmamaya başladı. hatta suyla sevgili bile oldu. ha bu arada tilki de lise 3 e gidiyor. çünkü 5 ay boyunca yanında kaldığı için derslere çalışmada hatta sınavlara bile girmedi. bu yüzden sınıfta kaldı. bu yüzden o da lise 3e gidiyor. neyse yine fazla düşüncelere daldım ben bunları düşünürken çoktan arabaya binmiş ve kemerimi bağlıyordum. aynaları da ayarladıktan sonra arabayı çalıştırdım. evimizin otoparkında dan çıktım. okulum evime çok uzak değildi. yaklaşık 8 km di. evimizin bir kilometre ilerisinde de lise vardı fakat anaokulundan beri aynı kolejde okuduğum için evimizin yakınındaki lisede devlet lisesi olduğu için gitmiyorum. Tilkilerin evi bizim evin karşı sitesiydi fakat her ikimiz de okula zıt yönlerden gidiyorduk.
Ben size bunları anlatırken kırmızı ışıkta bekliyordum, bian korna sesi ile irkildim aynadan arkamdaki arabayı süren adama baktım sinirliydi hemen kafamı trafik lambalarına çevirdim, yeşil yanıyordu. tekrardan kırmızının yanmasina 5 saniye kalmıştı. hemen gaza bastım ben gidene kadar kırmızı yandı ve arkamdaki adam ışıkta kaldı. sakinliğini korumak için radyoyu açtım en sevdiğim şarkı çalıyordu. şarkı bitene kadar okula varmıştım ve yine klasik şey oldu...