2.

100 1 0
                                    

Vnitřek klubu byl zaplaven davem lidí. Erika se po parketu ani nerozhlédla a instinktivně si to zamířila do druhého poschodí, kde byl druhý bar a pár stolů. U jednoho z těch stolu jsem okamžitě zaregistrovala náš cíl, Jacob seděl u stolu a naproti sobě měl svého kamaráda. Erika přskočila k jejich stolu a vesele se usmála na Jacoba, ten ji úsměv oplatil, postavil se a představil svého kamaráda jako Dannyho. Danny se postavil a beze slova si potřásl rukou se mnou i s Erikou. Po trapné chvilce stání se Erika vzpamatovala a představila mě.,, Tohle je Joel" Trapně jsem se na Dannyho zazubila. Měl na sobě černé kalhoty a bílou košili. Jacob na sobě měl tmavě modré kalhoty a košili karmínové barvy. Oba kluci byli blonďatí. Danny měl modré oči, zatímco Jacob zelené. Ale myslím že na tom nezáleželo, protože při pohledu na stůl a na vypité panáky bylo zřejmé, že tady asi dlouho nepobudu. Posadili jsme se všichni ke stolu, já odsunula prázdného panáka na Dannyho stranu stolu. Danny se rozhlédl po stole a při zjištění že na stole není nic k pití pohlédl na Jacoba, který se zabral do rozhovoru s Erikou. Danny po chvilce netrpělivě poťukal prsty o stolní desku čímž upoutal Jacobovu pozornost. Danny poukázal na prázdného panáka. Jacob na něj pouze mávnul rukou a opět se zabral do rozhovoru s Erikou. Danny vstal od stolu bez jakéhokoliv slova.
Zatím je to tu opravdu hrozný. Z kabelky jsem si vytáhla čtečku a nenápadně jsem si ji položila na stehna. Stihla jsem přečíst maximálně tři stránky, když jsem uslyšela Dannyho jak po cestě od baru zakopl a nohu od stolu, které teď hlasitě nadával.
,, Ehmmm.. Er můžeš na slovíčko? "Erika se podívala na Dannyho, který právě usedal ke stolu, soucitně se na mě podívala a vstala od stolu. Já se také postavila. Erika do sebe kopla jednoho ze čtyř panáků, které právě Danny položil na stůl. Erika mi nastavila rámě, já se do ní zavěsila a vydali jsme se směrem k wc, které se nacházelo za barem. Vpadla jsem do dveří a hned jsem se opřela o umyvadlo, nahodila jsem vážnou tvar a Erika hned věděla o co jde...,, Joel mě to opravdu mrzí... On říkal že je hezkej a vtipnej" Erika si povzdechla a sesunula se do podřepu.,, Chápu jestli chceš odejít. "Řekla a dívala se u toho do země.,, Hele... Jacob se ti líbí už tři roky. Byla by blbost odejít jen kvůli jeho zlitýmu kamarádovi.... Jen nečekej že tam s vámi budu sedět celou dobu" Když jsem dokončila větu Erice se opět rozzářil obličej.,, A teď jdu čůrat. Tak běž ať ti neuteče. " řekla jsem se smíchem. Erika se zvedla, pevně mě objala a s mrknutí oka opustila hajzlíky. Zkontrolovala jsem si makeup a vyšla ven. U baru zrovna nikdo neseděl. Tak proč se chvilku nezdržet. Posadila jsem se na bar, barman se na mě usmál. Odhodil utěrku, kterou právě utíral půllitr a svyžným krokem přišel ke mně. Nepřestal se usmívat.,, Tak co to bude mladá dámo? ",, Vodku s džusem prosím." oplatila jsem mu úsměv a podepřela si rukou hlavu. A zahleděla se na parket, který se právě nacházel pode mnou. Začala jsem přemýšlet nad těmi lidmi co se tam dole baví tancem. Od myšlenek mě odpoutal barman, když přede mě položil objednané pití. Usrkla jsem si, bylo to výborné, když jsem se chtěla napít podruhé, tak než jsem to vůbec stihla pocítila jsem tíhu na zádech. Pootočila jsem hlavu. Achjo, vážně! To už jim tam došlo pití?...,, Ahoj zlatíčko! " Řekl s nechutně slizským úšklebkem.,, Hele, já myslím že jsme se asi špatně pochopili, já vážně teď nikoho nehledám, spíš bych stála o chvilku klidu." Procedila jsem mezi zuby, aby jsme neupoutávali ještě víc pozornosti.
,, Tak můžeme jít rovnou ke mně jestli chceš?" Doufám že tohle má být vtip.,, Hele a co třeba kdyby jsi šel k sobě domů sám, já si tady dopiju pití a půjdu taky k sobě, myslím že už je dost pozdě." Danny se na mě podíval dost zamyšleně, podle toho, v jakém stavu byl bych si typla že už vůbec přemýšlet nemůže. Pomalu se posadil na barvou stoličku vedle mě.,, Nevím co máš za problém." Začal zvyšovat hlas, tak jsem ho utnula dřív, než stihl rozjet řeč o které tak usilovně přemýšlel.,, Nemám problém... Nechceš si se mnou dát skleničku na uklidnění, pak si můžeme jít třeba dolů zatančit." Rozpačitě se mi podíval do očí. Ach on je vážně hodně opilej.,, Teď šel tancovat Jacob s Erikou." Jen jak tu větu dokončil už jsem byla nanohou.,, Kabelku jsem ti vzal, je tady. " Podal mi kabelku, já se na něj pousmála. Chtěla jsem mu poděkovat, ale oba jsme se otočili za hlasitým šumem, který přicházel od schodů vedoucích do tohoto patra. Rychle jsem se otočila zpět k baru a dopila jsem svůj drink. Poté jsem se bez váhání otočila zpátky ke schodům.
Nahoru vyšel jeden chlap v obleku, měl lysou hlavu a sluchátko v uchu. Za ním čtyři, nebo pět kluků,... mladí vypadali na dvacet, takže byli v mém věku. Všichni byli společensky oblečení, za nimi další dva muži v obleku, také se sluchátky v uších.
Poté co všichni ti muži vyšli po schodech nahoru jsem se já, i Danny otočili zpět k baru. Danny si něco začal mumlat pod vousy, já začala pomalu pochybovat o slibu, který mi Erika položila než jsme sem šly. Že mě beze mě neodejde.
,, Danny dáme si panáka? "Pronesla jsem poněkud unaveně.,, Jasně. Tak to bude dvakrát." Kývl směrem k barmanovy, který s námi navázal oční kontakt, abychom věděli, že nás slyšel.
Alkohol moc často nepiju a už vůbec ne tvrdej. Nedělá mi to dobře, ale tak co dneska udělám výjimku. Pomyslela jsem si.
Uběhlo asi dvacet minut dalších šest panáků v sobě, já i Danny jsme měli dost. Já se loktem opírala o bar a dlaní si přidržovala hlavu. Myšlenky v hlavě se mi mísily dohromady. Danny si dával panáka zatímco já jsem nebyla schopná udržet otevřené oči.
Najednou slyším hrozný dusod. Otočím se, mým směrem vidím potácející se Eriku. Vlastně dvě Eriky. Snažím se usmát. Což se asi nepovedlo, protože se Erika náhle zastavila a ptá se.,, Bože jsi v pořádku? "
Konec věty doprovázel smích. Jak se Erika kymácela ze strany na stranu, tak jsem si všimla že se Jacob opírá o zábradlí a po tváři se mu rozlívá jasný úsměv. Snažím se tomu nevěnovat pozornost, jsem ráda že mě tady nenechala samotnou.,, Tančili jste?" Pronesu a snažím se při tom najít oči správné Eriky.,, No jasně a nejen to." mrkne na mě,, Dole na baru je mazec, mají tam větší výběr pití, tak jsme měli ochutnávku!" Zakřičela Erika jako bych ji snad neměla na toho půl metru v doslechu. Začala jsem se smát, přidala se Erika a po chvilce i Danny. Jacob stále balancoval u zábradlí a přitrouble se usmíval. Upřímně jsme tam museli působit jako parta volů.
U stolu přímo vedle baru seděli ti muži v oblecích, když jsme vybuchli smíchy už asi po páté kvůli naprosté prkotině jeden z nich se zvednul a jistým krokem si to mířil k baru. V hloubi duše doufám že si jde objednat pití. Začala jsem dloubat loktem do Dannyho a pohledem upoutat Eričinu pozornost. Jacob jež už pil u baru s námi se na mě otočil spolu s Erikou. Začala jsem k celé naší hlasité skupince šeptat polohlasem.,, Asi jsme naštvali ty chlapy od toho stolu!! "Nikdo to nebral vážně a všichni se zase začali smát.

---------------------------------------------------------
Omlouvám se za chyby, doufám že vás příběh baví. Ráda příjmů jakoukoliv kritiku, tak mě račte upozornit na chyby a nedostatky. <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 01, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nechal mě čekat Kde žijí příběhy. Začni objevovat