yeni ev

42 1 0
                                    

Ah !!  Lanet olsun .!! Ece  bu kutu cok agir ne var bunun içinde ??
Heyy berna o kutuya dikkat et ..
Icinde tabak canak var kirarsan azina sicarim senin..
Uff tamam kizim beee ..
Derken zil caldi oha oha oha iki tane tass kamyonla gelip bizim masayi koltugu yatagi faln almaya gelmisler ..  ece taslari gordu .. azi  bi metre acik kaldi :D .. tabi cocuklarin kaslari kafam kadar biseyy tobe yarabbi !!
Derken ece beni durttu "kizim icecek getirsene cocuklara mal mal ayakta duruyon? "
Tamam diyip mutfaga giderken taslardan biri " gerek yok zahmet olur zaten sizinde yapilacak cok isiniz varr " dedi .. ece mali hemen arayi kaynatip  " yok yok zahmet olmaz yaa zaten berna fazla bi is yapmadi " diyip bana pic smile yapti bende kaslarimi catarak mutafa gittim .. o sira  tabiki her zamnki malligimi yapip bardaklari devirdim ve her zamanki gibi ece azim sicicakdi .derken ece mutfaga oyle bi girdiki sanirsiniz üçüncü dünya savaşı başladı . " berna azina sicim  tamammi yaa rezil ettin beni " derken el kol hareketide yapiyodu ..
Ben gozlerimi pottletip eceye dogru yurudum ve " sakin ol salak zaten tasiniyoz aq  olur boyle seyler " diyip sinirden capimi cikardim ve masaya firlattim ." Ece of tamam be deyip mutfaktan cikti . Herseyi kutulara dolurup  asagiya indik.. esyalar kamyonda giderken bizde taxisyle kamyonu takp ediyoduk .. ece  telefonunu alip tweet atti .. yeni evimiz hayirli ugurlu olsun diye .. ben eceyi dürterek " kızım malmisin lan sen her boku yazmak zorundamisin yaa birakta bi kendi ozelmiz  olsun yaa " deyil gozlerimi devirdim  . ..ece telefonuna bakarak bana " gorende sevgilisi varda onu tweetledim sancak sanki " 
" bi ara onuda yapmistin hatirlarsam  !"  Off bi kere yaptik yaa . Sende trip atinca sildim allah allah ya " bok trip- " derken taxsici sözümüzü kesti ve " geldik hanim efendi  " dedi arkasini gonerek .  " borcumuz ne kadar " " 78 ama size 75 yaparim "  cus oha yuh sanki taxsiyi kiraladik anasini satiyim ic sesim benimle dalga geciyordu sanki .. ben gozlerimi pottletip azimi bi metre actim ve cuzDanimi cikarip adama pRayi verdim " buyur abi " o sira ece  coktan asa inmis beni bekliyodu. " kizim napiyon iki saattir arabada ya bi para vercektin " uzatma hadi yuru diyip yeni evimizin icine girmek icin asansöre bindik .. iceri girdigimizde fazla sasirmamistim .. ama eski evimizden guzel oldugu kesindi .. esyalari yerlestirigimizde saray gibi olmuştu . Neyseki ogrenci oldugumuz icin evin sahibi biseyler yapmisti ..  aksam olali bi kac saat olmustu cok yorulmustum .. telefonumu elime alip sacimi ev topuzu yaptiktan sonra eceye " knk ben odama gidiyorum " ".tamam knk benim sarjimi gordunmu lan ? "
" ımm gormedim ama sanirsam  cekmecededir "  " ok knk " derken ben coktan cikmistim cunku cok cisim gelmisti .. tuvalete girdim ..
Tuvaletimi yaptiktan sonra odama cikip  dar esortmanimi ustume salas bi t-short umu giyip , ayagima ev ayakkabılarımi giydim .sacimi bozup taragi elime aldim . Sacimdan iki uc defa taragi gecirdikten sonra .. sacimi tekrardan ev topuzu yaptim ..telefonumu sarja taktiktan sonra ece'ye " iyi geceler" ece diyip yattim .. acaba yarin ne suprizler bekliyordu bizi ...

************************************
MERHABA ARKADASLAR ILK DEFA HIKAYE YAZMAMA RAGMEN KOTU OLABILIR KUSURA BAKMAYIN YORUMLARINIZI BEKLIYORUM ONA GORE DEVAM EDICEM ^_^ 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

lise aşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin