Prolog

453 19 0
                                    

Każdy ma swoje małe marzenia. Od dziecka chciałam zostać modelką, tancerką, piosenkarką, lekarzem i tak dalej. Zawsze różniłam się od swoich rówieśników ze szkoły, czy z podwórka. Byłam bardzo nieśmiałym dzieckiem, które bało się próbować nowych rzeczy.

Jestem Yuri i mam 17 lat. Mając 11 lat, w moim życiu stała się tragedia, bo w wypadku samochodowym zginął mój tata, osoba która tak naprawdę jako jedyna podtrzymywała mnie na duchu i osoba, na którą zawsze mogłam liczyć.

Moja mama była wtedy w ciąży z moją już sześcioletnią siostrą Charlotte. Jej cierpienie tamtego dnia skończyło się tym, że trafiła do szpitala, o mało nie tracąc małej przez poronienie...  

Gdy skończyłam 15 lat, moi przyjaciele dowiedzieli się o tym, co mnie spotkało. Dopiero po tylu latach, bo podtrzymywałam to w tajemnicy przed wszystkimi. Mówiłam, że mój tata pracuje za granicą i bardzo rzadko przyjeżdża do domu. Znienawidzili mnie, że im tego nie powiedziałam. Zaczęli się ze mnie wyśmiewać i upokarzać mówiąc przy tym, że skoro nie powiedziałam im o wypadku swojego ojca, to napewno zabiła go moja matka, co nie było prawdą...

Nie chciałam wtedy mówić tego nikomu, ale jak przypadkiem moja mama przyłapała mnie na płaczu, wydusiłam to z siebie. Nie chciałam zmieniać szkoły, skoro na miesiąc byłby koniec roku, co oznacza też koniec podstawówki, a początek szkoły średniej, najlepszego liceum w Seulu.

Od czasu liceum jestem strasznie agresywna. Nie raz dyrektor wzywał moją mamę mówiąc, że jeżeli będę dalej tak się zachowywać, to wydalą mnie ze szkoły. Tak naprawdę mam to po dziurki w nosie i dalej tak się zachowuję. Czuję, że jestem taka przez to, jak traktowali mnie rówieśnicy.

𝗠𝗬 𝗦𝗜𝗦𝗧𝗘𝗥'𝗦 𝗚𝗨𝗔𝗥𝗗𝗜𝗔𝗡 | 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz