Szóval ez az első wattpad sztori amit írok de azért igyekezni fogok remélem tetszeni fog minden embinek <33
Hinata szemszöge
Már jó ideje figyelem őt...nemtudom mióta kezdődött..vagy hogy mikor ment át ilyen furcsa érzelmekbe de most egyenlőre itt tartunk. Tényleg meleg vagyok teljesen meleg..egy fiút bámulok aki éppen próbál átöltözni. Az illetőt Kageyamának hívják maga a tökéletesség..kockahas, izmos felsőtest, magas gyönyörű szemeiben elvesztem akárcsak egy furcsa labirintusban.
-Minden oké Hinata? Kérdezte Sugawara amitől én megijedtem és befejezte a megfigyelő hadműveletet.
-Jaj persze Sugwara-Senpia! Csak elmbambultam! Mondtam nevetve miközben folytattam az eredeti tervem: Az öltözést.
-Oi Narancs ha nem fogsz figyelni akkor itthagylak na jössz már? Kérdezte Kageyama. Milyen kis flegma ilyenkor.. de így is olyan tökéletes. Nyilván megijedtem hogy itt hagy és a lehető leggyorsabb tempóban felkaptam a kabátot és utánarohantam.
-BAKEYAMAAAAA! VÁRJ MEEG! Üvöltöttem utána mire ő megállt és hátrafordult. Mikor végre beértem végre együtt mehettünk tovább. Mivel én laktam kettőnk közül közelebb nekem kellett hamarabb otthagynom sajnos.
-Kageyama...nem akarsz esetleg, mondjuk hazakísérni? Kérdeztem miközben az arcom színe egy paradicsoméval vetekedett.
-De szívesen úgysincs kedvem angol házit írni! Mondta majd rámvillantotta gyönyörű mosolyát amitől mégjobban elpirultam (ha ez fizikailag lehetséges az arszinemet nezve) így oldalrakaptam a fejemet. Lassan mentünk és csendben mikor eszembe jutott hogy lehet meg kéne neki mondani. TELJESEN HÜLYE VAGYOK?!?! Az teljesen tönkretenné a barátságunkat.. örökre megutálna. Néha elkap ez a hullám, hogy úgy érzem itt az idő elmondanom neki mostaztán pedig rájövök hogy baromság az egész! A gondolatmenetből ismét kizökentett valami mégpedig az hogy megérkeztünk.
-Kageyama...izé köszi hogy hazakisértél! Mondtam majd rámosolyogtam.
-Nincs mit Narancs! Mondta majd viszonozta mosolygásomat ami kb szökőévente egyszer fordul elő, de a mai napon már kétszer is! Szóval vagy világvége van, vagy Kageyama megzavarodott.
-Haha! Mi ez a becenév? Kérdeztem nevetve.
-Nem tetszik? Ilyedt meg Kageyama ami kicsit fura volt ő sosem szokott ilyenekkel foglalkozni.
-De igen tetszik imádom! Válaszoltam neki mire látszott hogy ő megnyugodott egy kicsit.
-Hát akkor jó éjt Narancs! Mondta majd aznap utoljára láttam gyönyörű mosolyát.
-Jó éjt Kags! Kiabáltam utána majd berontottam a házba.
-Szia Hinata milyen napod volt? Kérdezte Anyum mihelyst beléptem az előszobába.
-Jó!
-Nem vagy éhes?
-Nem, de most sietek öhmm angol házit írni! Zajlott a gyors párbeszéd majd már rohantam is föl az emeletre a szobámba ahol is becsaptam magam mögött az ajtót és lefeküdtem az ágyra majd előkaptam a telefonomat. Megkérdeztem Kageyamát hogy mi volt a házi de igazából csak azt akartam hogy írjon nekem...ennyi már éppen elég örömet okozott nekem. Miután már az arcomról lekopott a teljes Gay panic amit nem rég kaptam tényleg nekiálltam angol házit írni de képzelhetitek mennyire figyeltem. Egész végig csak Ő járt a fejemben és a csodálatos mosolya...a gyönyörű teste.. ahhhh ha csak egyszer megcsókolhatnám.
-HINATA! GYEREEE! Üvöltött a húgom lentről.
-MEGYEK! Üvöltötte vissza. Végül utólag kiderült hogy azért hívtak mert megjött apa és vacsorázni kellett menni. Ezután már csak bementem a szobámba aludni de nem sikerültek végig Kageyama járt az eszembe akit holnap újra láthatok!Hát ennyi lett volna az első rész tudom elég rövidke de holnap hozom a következőt! Szép reggelt/estét/ napot/ <33!