3. fejezet

35 1 1
                                    

Na sziasztok népek igen egyébként még élek (akit érdekel xddd) ne haragudjatok hogy csak ilyen későn hozok majd igyekszem gyorsabban hozni a részeket! ^-^

Hinata
Állandóan arra gondolok hogy milyen lenne állandóan VELE.. mindig a kezét fogni vagy akár csak mellette sétálni, bosszantani a hülyeségeimmel és amikor alszok tudni hogy engem ölel életem szerelme! Most csak gondoljunk bele milyen aranyosak lennénk már együtt? A magas srác ilyesztő aurával és a kis kedves srác. A kép egyszerűen tökéletes a fejemben már csak valahogy meg is kéne valósítani. Ilyen gondolatokkal mentem oda Sugamamához kipirulva.
-Oi...Sugawara-senpai tudnánk beszélni eddzés után? Kérdeztem úgy hogy tekintetemmet a föld felé irányítottam.
- Persze Hinata! Mondta mosolyogva. De ugye nincs semmi baj? Kérdezte aggódóan.
-Nincs nincs dehogy! Mondtam majd nevettem el a végét hogy megbizonyodhasson róla hogy tényleg nincs semmi bajom.
-Akkor jó! Mondta majd viszonozta mosolyomat. Szuper! Végre lesz segítségem ebben az...egészben. Igazából lövésem sincs hogy mi lesz a vége ennek az egész vallomásnak de nem hinném hogy túl jó, de most nem értem rá ezzel foglalkozni mert az eddzés ment tovább.
-Oi Narancs figyelj ide! Ez már ma a második elrontott feladásom mert te nem figyelsz! Kiabált rám kipirulva és leizzadva. Egek... még így is olyan szexinek találtam hogy kedvem lett volna..
-FIGYELSZ TE RÁM HINATA? Emelt fel a pólómnál fogva az említett személy.
-Ja-ja hogy én? Kérdeztem vissza miközben valami kimondhatót próbáltam összekaparni az agyamban.
-Ki mást hívnak Hinatának a teremben?! Kiabalt rám.
-Bocsi Kageyama, ne haragudj! Mondtam majd elmosolyodtam a végén hátha enyhíthetek valamit a dühén.
-Öö- nem baj csak majd... figyelj jó? Sikerrel zárult a művelet tényleg meglepődött azon hogy bocsánatot kértem és már nem volt annyira pipa.
-Oké Bakeyama! Mondtam miközben újra mosolyal zártam a mondatot. Öhmm- Kags, nem akarsz letenni? Kérdeztem mivel már vagy 2 perce állt miattunk a játék.
-Ja bocsii! Mondta majd elengedett én meg úgy éreztem mintha zuhantam volna vagy 2 emeletet..tényleg nagyon magas volt...vagy én voltam nagyon kicsi? Hát nem tudtam eldönteni mert már kezdődött is játék és adta is a labdát. Nagyon jó èrzés volt ahogy együtt dolgoztunk és hogy alig hibáztunk a játék végéig. Az eddzés végén valaki kitalalta hogy legyen erősítés mindkét csapatnak úgyhogy elég fáradtan értem az öltözőbe. Amint beértem levágtam magamat az öltözőbe és elfeküdtem.
-Ajjhhh miért kellett nekünk is erősíteni? Pedig nyertünk! Nyavajogtam.
-Narancs elfoglaltad a helyemet! Nem tudnál egy kicsit arébb haldokolni? Kérdezte Kageyama flegmán. Ezt követően gyorsan arrébb kapartam magam hogy Kags elférjen és én is elkezdtem öltözni. Kb. úgy 10 perc múlva már mindenki kész volt. Noyának sietnie kellett, úgyhogy megkért engem hogy zárjam be a termet és adjam a kulcsot Tanakának. Így is tettem és éppen elindultam haza. Már az autómatáig jutottam ( nagy teljseítmény) amikor valaki a nevemet kiáltotta a hátam mögül.
-HINATAAAAA! Kiabált mögülem Kageyama. Beszélnünk kell. Mondta majd vett egy doboz tejet és elindultunk hazafelé.

Na szóval igeeen tudom hogy kevéske de ma még hozok egy részt várhatóan. <33

If we have five mire minutesWhere stories live. Discover now