Hoofdstuk 2💗

14 4 4
                                    



Ik zit weer op mijn kamer. Plotseling gaat de bel, er is niemand thuis want ze zijn allemaal een rondje gaan lopen. Maar ik heb morgen 2 proefwerken dus moet ik nog even leren. Ik strompel de trap af en doe de deur open. Daar staat Marije. 'Hoi,' zeg ik moe. Maar ze laat me niet uit praten. 'Juul ik heb het zo warm,' (sorry Marije <3) zegt ze. Waarna ze binnen komt. 'Willem is wandelen,' zeg ik. 'Jo maar ga jij maar weer leren.' 'Dankje.' Zeg ik en loop weer naar boven. Marije en ik waren zonet aan het bellen. Maar toen hing ik op omdat ik ging leren.

Na een tijdje denk ik dat ik alles wel ken en kan. Dus pak ik mijn slaap spullen en loop richting de badkamer. Beneden hoor ik mensen die gezellig praten. Maar ik kan niet mee praten, mijn examens beginnen morgen. (Geen idee of dat wel kan op 21jarige leeftijd maar vanaf nu wel). Ik haal mijn make-up af en ga snel douchen. Ik pak een handdoek en leg hem over de verwarming. Ik doe de douche aan en laat het warme water over mij heen stromen. Echt na nog geen halve minuut word er op de deur geklopt. Het is mijn broertje Jesse, 'BEN JE BIJNA KLAAR?' Roept hij. 'IK WIL OOK!' 'RUSTIG MAAT WACHTEN!!' Roep ik terug. 'OK!' Is het enige wat hij roept, ik grinnik. Hij zit in de puber fase, net 14 en gamed de hele dag door.

Ik geef een stomp tegen de deur van Jesse. 'JIJ KAN!' 'JO DOEI!' Ik negeer hem en loop door naar mijn kamer. Ik pak nog even mijn boeken erbij en lees alles nog even door. Morgen heb ik gelijk wiskunde, zo geen zinin. Maar we moeten 't maar doen he. Na een klein halfuur stop ik ermee. K weet het vast wel, hoop ik. Ik pak mijn telefoon erbij, ik heb wat papjes van vrienden maar ook van Koen. Ik reageer snel op de andere en ga dan naar de chat van mij en Koen.

Ginger🤑💗: Gaat het goed daar?
Me: jaja prima, bij jou?
Ginger🤑💗: jaaaa goedddd!!!
Me: goed om te horen meneer van Heest.
Ginger🤑💗: hahahahah 🤣
Me: kan je Jesse ontvoeren?
Me: grapje 😋🤝
Ginger🤑💗: was al bijna onderweg 😂
Ginger🤑💗: ga slapen je hebt morgen examens❤️
Me: doei💅
Ginger🤑💗: sta morgen 8:20 bij je huis, breng en haal je doeidoei💕
Read

Het is inderdaad tijd om te slapen. Snel reageer k op mijn snaps en check ik m'n socials. Daarna doe ik het lampje boven mijn bed uit en doe m'n telefoon nog aan de lader. Al snel ben ik in dromenland, maar word daarna nog wakker van Willem die de trap op komt. Al gauw daarna gaat de deur open. 'Truste krullebol, succes met je examen morgen,' zegt hij lief. Ik ben te moe en nog niet in staat om terug te praten dus draai ik me om als teke dat ik het gehoord heb. De deur gaat weer dicht. Niet veel later ben ik weer weg.

*piep piep piep piep* mijn wekker gaat af. Ik klik gelijk op snooze, en val weer gelijk in slaap. *piep piep piep* kutzooi. Nog 1 keer snoezen dan :). *piep piep piep piep* deze keer ga ik er wel uit. Ik klik het lampje boven het bed aan, ga uit bed en loop naar de kast. Ik zoek een setje uit, niet heel speciaal. Een sportlegging en een oversized hoodie. Weet je, bij examens hoef je niet je best te doen om er leuk uit te zien they said. Wat ik wel doe is mascara. Gewoon basic, maar we kunnen ermee door. Ik strompel de trap af naar beneden en ga naar de keuken, smeer brood en ga aan de bar zitten. Ik ga op mijn telefoon. 07:37 staat er op mijn telefoon. Nog genoeg tijd dus.
Niet heel veel later komt Jesse ook naar beneden gestrompeld. 'Hoi,' zeg ik. 'Yo.' Zegt hij overdreven moe. 'Hoelaat werd het?' 'Na 4ren.' 'Mmm lekker.' Zeg ik sarcastisch.


Hee sletjes sorry voor dat het lang duurde, maar wist niet helemaal wat ik wilde. Hopelijk vinden jullie het nog leuk, alhoewel dit niet over de bankzitters ging maar dat komt wel weer!
De groeten

Nooit verwacht // bankzitters fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu