Jennifer tek başına arkadaşı olmayan sadece köpeği olan bir gençti.Köpeği Tom ile her yere beraber gider,onunla geçerdi 24 saatini onunla geçirir o köpek onun herşeyi idi. Bir gün yine köpeği Tom'u gezmeye çıkarmış da nin yaya geçidinden karşıya doğru geçirirken alkollü bir sürücünün köpeğe çarpması sonucunda köpeği Tom sahibi Jennifer önünde orada oracıkta can verdi Jennifer büyük bir sesleri arkasını dönünce Anladık ki köpeği Tom oracıkta kanlar içinde yere yığılmıştı Tom onun her şeyi de ama o gözünün önünde bir alkollü sürücünün ona çarpması ile Hayatını kaybetmişti Jennifer Belli ki bu olayı uzun zaman atlat ama yazacaktı ve böyle de oldu Jennifer depresyona girdi ve artık hayattan zevk almamaya başlamıştı nefes darlığı olan Jennifer arada sırada çok bunaldığı için zorunda olarak dışarı çıkması gerekiyordu jenefer yaklaşık Bu olaydan 2 ay geçmişti ve hayattan zevk almıyor Her gün en fazla yarım saat zorunda şekilde nefes alması gerekiyor Eğer almazsa nefes darlığından dolayı Maalesef o da ölecektim ölmek tek çaresi olduğunu biliyordu ama ölmekten de korkuyordu Zor da olsa ayakta durmayı başarabiliyor nefes almaya çıkmıştı dışarıya peşinden bir köpek geldi köpeğe git git işareti yapıyor ama köpek gitmek hiç düşünmüyor köpek görünce aklına Tom geldiği için köpeklerden artık soğumuştu köpek artık hiç görmek istemiyordu Ama bu köpek peşini bırakmak hiç istemiyordu bu köpek 2 hafta boyunca Jenniferın peşini bırakmayı düşünmüyordu Jennifer halen daha git git demesine rağmen köpek peşini bırakmıyordu bu Allah'ın vergisi olduğunu Ya da şeytan Tom'u unutamaması için onun peşinden köpek götürüyordu Jennifer Yine bir gün dışarı çıkmadan önce odasında son gün olduğu gibi Tom'un Fotoğraflarına bakıp bakıp duruyordu bunun bir Allah'ın vergisi olduğunu düşünmek istiyordu ama aklımdan şeytan düşüncesi hiç çıkmıyor Jennifer karar vererek bunu beslemeye başladı Biliyorum zor bir karar ama vermek zorunda olduğunu düşündü Ama sabah yine nefes almaya çıksın da köpeği orada görememişti yine aynı gittiğin yollardan yine gidecek olup olmadığını bakacaktı artık o köpeğin onu sevdiğini düşünmeye başladı Tom'un yerini dolduramaz Sada belki Tom'un hasretini götürebilecek bunu düşünüyordu artık Jennifer köpeği aramaya başladı ama her gün Gittiğin yol üstünde onu bulamamıştı Jennifer belki Tom'un hasretini giderilemeyecek olduğunu bildiği halde en azından unutacak bir köpek sahip olmak istemiştim köpek Jennifera alışmıştı ama Jennifer ilk başta çok soğuk bir tepki verdiği için köpek artık Jenniferı istemiyordu. Jennifer artık ikinci bir Şok'a girmişti Yani siz şöyle düşünün Sizi biri seviyor ama siz onu sevmiyorsunuz Ama zamanla size verdiği değeri arttığını görüyorsunuz ama tam onu sevmeye başladığınız zaman o Sizden vazgeçiyor sizin açınızdan böyle düşünün Jennifer ikinci şoku Belli ki atlatması Tom'um ki kadar uzun sürmese bile belliki biraz uzun sürecek köpeğin jennifer den vazgeçeli 2 hafta olmuştu jennifer yine günlük nefes almak için dışarıya çıkmıştı ve o köpeği görmüştü hemen yanına gitti ve iyice sarıldı.Köpek anlamasa bile jennifer çok özür dileeim çok özür dilerim diyordu köpeğe.sanırım artık yeni arkadaşını bulmuştu jennifer onunla maceralara çıkmaya hazırlanıyordu.Ve maceraya çıkmadan önce köpeğe bir isim bilr vermişti ismi Tommy hem tom un hüznü hemde tommy ye kavuşmanın sevinciyle bu ismi vermişti. Jennifer tommy ile bir maceraya çıkmayı planladılar Planlarında mağara gezisi vardı ama Sorun şu ki sadece ikisi gidecekti köpeği maceraya gitmeden eğitmiş ti-mesela Tommy dediğinde geliyor yardım et dediğinde sesine doğru geliyor Tommy ve Jennifer artık maceraya hazırdı.Jennifer köpeği ile arabaya binip yola koyuldular başına geleceklerden habersiz yola çıkmıştı.Yolda Tommy e olanları anlattı ama tommy anlamasada jennifer birine içini boşalttığı için mutluydu.Mağaraya geldiklerinde akşam olmuştu ürpermeye başladı jennifer arabafa uyuyup sabah mağaraya girmeye karar verdi tommy e sarılıp tom ile geçirdiği günleri hatırlayarak uyudu jennifer.Sabah olmuştu tommy uyandı jenniferin uyanmasını bekliyordu.jennife uyandığında onu beklediğini görünce çok mutlu olmuştu.Sadık bir arkadaş onu mutlu etmişti.Mağraya girmeye karar verdi Jennifer.Mağaranın girişi ürpertici idi ama gelmişken girmeden gitmek korkaklıktır diye düşündü.Hem bide sadık bir köpek dostu yanında olunca korkmuyordu artık.Mağaraya girdiğinde önünde iki tane yol vardı biri karanlık ve uzun diğeri açık ve kısa gözüküyordu.Jennifer uzun yolu seçmişti.yok git gide inceleşiyordu ve vücüdünün zor geçecek yere kadar inceldi ve yolun sonuna gelmişlerdi.İçeriye doğru baktığında güzel bir su vardı berrak bir su vardı.İçeri girmeyi kesinleştirmişti tommy havlamaya başlamıştı bile.Çünki olacakları anlamıştı.Ve jennifer içeriye doğru giremeye çalışırken sıkışmıştı.Tommy havlıyordu jennifer korkuyordu.jennifer ayağını bir taşa tutturdu ve kendini geriye doğru itti.ve ordan çıkmayı başarmıştı ama taş çatlama sesi gelmişti anlıyorduki mağara çökecekti hemen Tommy ye kaç diye bağırdı.Tommy jenniferi bekledi ve beraber kaçıyorlardı mağara çıkışına doğru koştular ve arkalarına baktığında mağara teker teker çöküyordu.Mağara sonuna gelmişlerdi Jennie ile Tommy nin durumu iyiydi.Jennie ve Tommy büyük bir olay atlatmışlardı evlerine gidip güzelce dinlendiler ve birdaha maceraya gitmeyeceğim diye söz verdi.Tommy artık Jennie nin tek dostuydu ve jennie nin ömrünün sonuna kadar ona çok iyi dostluk etmişti..