Velmi čerstvá novinka, velký hit a další středoškolské drama, tentokrát z dálného Japonska.
Sladký romantický příběh o tom, kterak se šedá koktající myška (nebo spíš šedý, koktající myšák?) zamiluje do nejkrásnějšího chlapce na škole. Zatímco Kioyi je krásný, oblíbený, nadaný a všemi děvčaty obletovaný král třídy, Hira je jeho naprostý opak. Nevýrazný, nervózní, koktající, vysmívaný a všemi využívaný chlapec, který se ale do svého zachránce zamiluje až po uši.
I přes velikou nesourodost jejich povah se chlapci sblíží, sdílejí spolu svoje sny, ale po střední škole se jejich cesty kvůli nedorozumění (což vyplyne napovrch až na konci) rozejdou. Na druhou stranu, mě dát někdo pusu a pak se mnou praštit o zem, taky z toho nepochopím, že mě má rád.
Jenže osud ty dva znovu svede dohromady, nastane čas vyjasnit si všechny city a napravit chyby z minulosti. Do cesty se jim postaví i Hirův přítel z kroužku fotografování, který je do něj bezmezně zamilovaný, a drobná nedorozumění, která jim jejich city stále komplikují.
Ale znáte to, láska překoná všechny překážky :o) a vše spěje ke krásnému zamilovanému konci. Víc k tomu nemá cenu psát, určitě jste tento seriál všichni už viděli :o)
My Beautiful Man
Země: Japonsko
Počet epizod: 6
Ke shlédnutí: Uložto, překlad Škaredé Kačátko
Děj: Sedmnáctiletý Hira Kazunari proplouvá bezbarvými středoškolskými dny jako vyvrhel. Snaží se zůstat ve škole neviditelný, nikdy nechce otevřít pusu a odhalit svůj koktavý projev před spolužáky. Vždy to vede k šikaně. Na svět se dívá pouze objektivem svého fotoaparátu, odděleně, dokud jednoho dne neprojde dveřmi jeho třídy Kiyoi Sou. Dopad je okamžitý. Kiyoi je ta nejkrásnější osoba, kterou kdy viděl, a Hira se ocitá vtažen do Kiyoiovy gravitace, všude ho následuje a stará se o každé jeho přání. Kiyoi Sou si snadno získá popularitu, dívky ho obdivují pro jeho vzhled, a chlapci ho respektují pro jeho sportovnost a panovačnou osobnost. Kiyoi využívá svého postavení k tomu, aby získal, co chce, obchází chlapce, který na něj strašidelně zírá a zdá se, že ho uctívá jako boha. Hira se spokojil s tím, že pouze existuje na oběžné dráze Kiyoi, protože Kiyoi je jistě příliš dokonalý a rezervovaný, než aby si ho všiml. (mydramalist)
ČTEŠ
BL FILMY, MANGY, SERIÁLY
No FicciónBL Filmy, seriály, mangy. Všechno, co mi padlo do oka, co jsem shlédla, a co se mi líbí :o) Třeba tu najdete nový tip na nudný sobotní večer nebo si jen rádi povídáte o tom, co se vám líbí. Tak račte vstoupit :o) Z časových důvodů aktivita pozastave...