Öldür kendini/ 2.bölüm

39 16 9
                                    

Ve merdivenlerin son basamağına bastım ve avımla göz göze geldim Jeon Jungkookla.
-
Ve babam kendine has edilmiş konuşma yerine geçti ve bende hemen yanında onu taklit ediyordum yılar önce ki gibi.

 "Sayın değerli konuklar. Bugün bu şenlik oğlum Kim Taehyung için. Herkesin oğlum ile tanışma zamanı geldiğini düşündüm sonuçta kendi bir kaç yıl sonra bu kraliyetin başına geçicek." Dedi ve ardından bir kaç söz dedi ama benim için önemli olan o değil.

Avımdı.

Bir saniye bile gözlerimi ayırmadan ona baktım. Ama kulaklarım etrafımdaki insanları duymak zorunda kalıyordu.

 
-


Ve babamla masalarda gezemeye ve aslında hepsinin en küçük ayrıntısına kadar bildiğim insanlara beni tanıştıyordu.


"Bu çocuğu neden sakladığını daha iyi anlıyoruz artık. Resmen bu bir mücevher" dedi Bayan Linda , kendisi eskiden çok hayat sever bir insanmış ama babası tüm güçlerini kaybedince şu an ki eşiyle zorla evlendirmiş. Hani şu kilişe olay işte.

"O sizin nazikliğiniz" dedim.

Ve bir kaç masa daha gezdik ve ardından babamdan izin alarak avıma doğru yürüdüm.

Boyu kaçtı bu adamın her adım attıkça dahada uzuyordu resmen. Ve evet son adımınla ile göz göze geldik. "Bay Kim?" Dedi. "Bay Jeon" dedim onu taklit ederek.

"Bir sorun mu vardı" Dedi. "Bir sorun mu olması lazım yanınıza gelebilmem için" dedim.

"Hayır tabikide" dedi. yanına oturdum öylece etrafı izledik yaklaşık beş dakika

 "Fazla sıkıcı değil mi sizce de? Biliyor musun 7 yaşımdan beri hiç saraydan dışarı çıkmadım. Benimle çıkar mısın?" Dedim.

İlk anlamaız bakışlarla baktı. Sonra olur anlamında salladı kafasını.
-
"Neden 7 yaşından beri oraya tıkalık kaldın" dedi bay Jeon.

"Annemin ölümünden sonra babam öyle gerek gördü." Dedim
"Hiç karşı çıkmadın mı babana?" Diye sordu.

Yamıl yamalak güldüm. "Çıksam ne denişcekti büyük ihtimal gözünden düşcektim bende bu yüzden suyuna gitmeye karar verdim" dedim.
"Peki neden şimdi birden bire snei sunuyor insanlara yoksa bir gelin adayımı arıyor. Seni tahta çıkartmak için" dedi. Seni ve senin yüzünden küçüklüğümün mafeden insanlardan intikam almak için.

"Hayır" dedim.  

Kafamı kaldırıp yıldızlara baktım.

"O yedi yaşındaydı ve asla gülümsemeyi öğrenemedi" dedim. Ve kafamı çevirip ona baktım anlamsız gözlerle bana bakıyordu her böyle bakışında tavşanları andırıyordu.

"7 yaşımda ki benden bahsediyorum. Onun hayatını karartan insanlardan intikam almak için" dedim.

"Eğer senle anlaşırsak o insanlardan intikam alaman için herşeyi yaparım" dedi. Ona demek istedim 'o zaman kendini öldürebilir misin?' Diye ama diyemedim. Onun yerine susmayı tercih ettim.


-
Selamm!!!
2021 son bölümü.
Oy verin ve yorum yapın bir zahmet💗✨🖇

No One İs Real İncluding You And Me /TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin