6. fejezet

44 1 0
                                    


Billt egész nap nagyon elkapta a bulizás hangulat a Bahamákon, az énekes sorra itta a Bahama mamát, amíg ki nem ütötte magát. Késő este Emmának kellett a vállán visszavinnie szerelmét szállodába, mert a férfi olyan részeg volt, hogy járni sem tudott.

- Jaj Bill, most mi a francért kellett annyit innod? - kérdezte Emma.

- A boldogságtól ittam, soha életemben nem voltam ennyire boldog. - vigyorodott részegen Bill. - Tudod miért?

- Na miért? - kérdezte ismét Emma.

- Szeretlek, nagyon, nagyon, nagyon. - felelte Bill. - Tudod mennyire? Ennyire szeretlek. - nyújtotta előre a jobb karját Bill.

- Én is szeretlek, de most már eleget ittál, most szépen felmegyünk, le zuhanyzol és alszol egyet. Reggelre legalább ki józanodsz. - mondta kedvesen Emma, majd vissza is értek a szállásukra. Mire bementek a szobába, Bill váratlanul megcsókolta Emmát.

- Héj Bill, lassíts, részeg vagy. - szólt rá Emma.

- Csssss, inkább ne mondj semmit édesem. Csak légy az enyém. - felelte kábultan Bill, majd ismét megcsókolta a lányt, Emma ellenkezni akart, de nem tudott ellenállni, Bill rálökte óvatosan Emmát az ágyra, levette a trikóját, majd rámászott és a lány kezeit lefogta és elkezdte csókolgatni a nyakát és utána elkezdte kiszívni. Emma magához ölelte Billt, amikor a két kezét már nem fogta le Bill.

Másnap reggel Anette elmegy a Falkowski házba, hogy elbúcsúzzon Nancytől és Ginatól, mielőtt Új-Zélandba utazik. Gina már azt hitte, hogy barátnője soha nem látogatja meg. Nagyot csalódott volna Anette-be, ha a történtek után nem keresi fel. Gina kijött a nappaliba, majd meglátta Anette-tet, aki a kanapén ülve rá mosolygott, mellette pedig Nancy ül.

- Azt hittem már sosem jössz. - ült le Anette mellé Gina.

- Beszélnem kell veled. Figyelj Gina...

- Hallgatlak. - mondta Gina.

- Az a helyzet, hogy... elmegyek, búcsúzni jöttem. - felelte Anette, amitől Gina lehidalt. - Azt az életet szeretném élni, amiről évek óta álmodozom. Gina el fogom hagyni az országot.

- És mikor indulsz? - kérdezte Nancy.

- Ma este kilenckor indul a gép. - válaszolt Anette. - Elmegyek és a saját álmaimat fogom élni és azt szeretném, ha te és Gina is azokat élnétek. Biztos vagyok benne, hogy Gina túl lesz ezen a nehéz időszakon... Ideje el indulnom. - állt fel a kanapéról Anette.

- Le kísérlek téged. - mondta Nancy, miközben felállt a kanapéról, majd Gina is felállt.

- Anette... - szólította a lányt Gina, majd Anette a szemébe nézett. - Ne menj! Ne hagyj el engem.. te is. - mondta szomorúan.

- Mi az, hogy te is? - kérdezte Anette.

- Ne hagyj magamra, kérlek. - könyörgött Gina, miközben eleredtek a szeméből a könnyei.

- Mi van veled csajszi? - fogta meg a lány arcát Anette.

- Ne hagyj egyedül.

- Nem vagy egyedül, itt van anyád. - felelte kedvesen Anette. - Biztos vagyok benne, hogy megtalálod a helyed itt nélkülem.

- De nem akarom megtalálni a helyem itt nélküled, te vagy a legjobb barátnőm. Én ezt... Én ezt nem... - mondta Gina sírva.

- Gina, ehhez most tudom hogy idő kell, úgy hogy kérlek fogadd el, amit mondtam. Legyen ez a búcsúnk, egy őszinte búcsú. - mondta Anette, Gina nem mondott erre semmit, csak keservesen sírt majd be ment a szobájába.

Éjjel-nappal szerelemWhere stories live. Discover now