2019. október
A lengyel születésű-amerikai énekesnő, Emma Tyler és a marketinges Milan Polański három év házasság után válófélben vannak. Este Emma épp az ebédlőben vacsorázik Milannal és annak szüleivel, a fiatal házaspár titkolja válási szándékát a szülők előtt, mert tudják hogy nem fogják elfogadni döntésüket. Mivel Dorota (Milan anyja) nem tud Emmánál jobb menyet elképzelni fia mellé. Három órával később, miután a szülők elmentek, Emma és Milan fellélegzik.
- Mikor mondjuk meg nekik? - kérdezte Emma.
- Nem tudom. - felelte Milan.
- Akkor ki tudja, én már rég megmondtam volna, ha engeded.
- De annyira félek, hogy mit fognak szólni a szüleim. - mondta aggódva Milan.
- Ugye te is hallod magad? Ez annyira nevetséges, 24 éves vagy, nem 12. - mondta Emma, miközben berakta a tányérokat a mosogatógépbe.
- Tudom.
- Nem maradhatunk együtt, csak a szüleid kedvéért.
- Tudom.
- Mi el döntöttük, vége. Kész. - magyarázta Emma.
- Tudom. - felelte Milan.
Emma elhatározta Milannal hogy elválnak, rutinossá vált a kapcsolatuk, sosem volt köztük sem szenvedély, sem szerelem. Milannak csak arra kell erőt gyűjtenie, hogy ezt a döntését szüleinek is bejelentse, ezért másnap a férfi meglátogatja a szüleit. Épp a nappaliba ülnek és kávéznak, Milan úgy érzi hogy ez így nem mehet, mert a szülőknek előbb vagy utóbb úgy is tudniuk kell az igazat.
- Anya, Apa figyeljetek! A szokásosnál egy kicsit jobban, tudnotok kell valamiről. - mondta Milan.
- Még egy unokám lesz. - mosolygott Dorota.
- Nem anya, nem erről van szó. Jaj de nehéz ezt elmondani, Emmával eldöntöttük hogy elválunk. - mondta Milan, majd Emil és Dorota sokkot kaptak a hírtől.
- De miért? Mikor döntöttetek így? - kérdezte Emil.
- Már egy ideje. - felelte Milan.
- Miért? - kérdezte ismét Emil.
- Mert egyszerűen nem vagyunk szerelmesek egymásba, soha nem is voltunk azok. - mondta Milan.
- Jaj kisfiam a szerelem elmúlik, és marad a házastársi közösség és a szeretet. - mondta Dorota.
- De anya 24 éves vagyok, nem élhetem a hátralévő életem egy olyan nővel, aki nem szeret engem és én sem őt.
- Annyira szépen egymásra találtatok, még nagyon meg fogod bánni. - mondta Emil.
- Mi lesz velünk? Jézusom. - mondta sírva Dorota.
- Anya légyszíves ezt fejezd be, én válok nem te.
- És Audrey? - érdeklődött Emil.
- Emma már felügyeleti jogot kér, mert hogy... nem én vagyok Audrey vérszerinti apja. - valotta be Milan, amitől a szülők ledöbbentek.
- Tessék? - kérdezte Emil.
- Igen apa, Audrey nem tőlem van.
- De ha nem te vagy annak a szegény kislánynak az apja, akkor ki?
- Bill Kaulitz. - válaszolt Milan.
- Jaj most mi lesz? - ölelte meg sírva a fiát Dorota.
- Anya nyugodj meg légyszíves, Emma is válni akar. Ez nem csak az én döntésem. - mondta Milan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Éjjel-nappal szerelem
Hayran Kurgu2019-ben a lengyel születésű amerikai énekesnő Emma Tyler, aki jómódba született, és a lengyel marketinges Milan Polański három év boldogtalan házasság után, békésen úgy döntenek, hogy elválnak egymástól. Emma egy interjúban bevallja, hogy két éves...