Egy héttel később, Emma felhívta Billt, hogy megvan az apasági teszt eredménye. Ezért Bill elment a Emmához a villába. Bill izgatottan bontsa fel a borítékot, miközben Emmával szembe ül az ebédlő asztalon.
- Pozitív eredmény, az egyezés 99, 9 tízed százalék. - olvasta az eredményt Bill.
- Akkor ez azt jelenti...
- Igen Emma, Audrey az én lányom. - vágott közbe a szavába Bill.
- Én mondtam neked. - mondta kedvesen Emma.
- Na akkor beszéljük meg, hogy hogyan tovább. Most hogy tudjuk, hogy én vagyok Audrey apja, vállalni fogom a lányunkért a felelősséget, el tartom.
- Oké, gyere oda viszlek Audrey-hoz. - mondta Emma, majd felálltak az asztalról és felmentek az emeletre.
Bill meg beszélte volt szerelmével, hogy a jövőben Audrey-t közösen fogják nevelni, és azt is hogy a kislány számíthat az apjára. A férfi azóta is boldog, hogy végre találkozhatott Audrey-val. Délután Bill jókedvűen ért haza Emmáéktól, arra azonban nem számít, hogy Gina éppen őt várja.
- Hol voltál ilyen sokáig? - kérdezte dühösen Gina.
- Anyámnál voltam. - felelte Bill, miközben levette a kabátját és a fogasra akasztotta.
- Emmával voltál ugye? - kérdezte ismét dühösen Gina.
- Emmával? - kérdezte értetlenül Bill.
- Igen vele voltál!
- Dehogy is, sétálni voltam, hogy kiszellőztessem a fejem.
- Ne mondd már, hogy sétáltál három órán keresztül! - mondta gúnyosan Gina. - Válaszolj, Emmával voltál ugye?
- Jajj hagyjál már, dehogy voltam Emmával!
- De akkor miért nem hívtál? Vagy miért nem írtál? Nem tudtalak elérni, írtam neked egy csomó üzenetet és nem válaszolsz!
- Mert lemerült a telefonom!
- Te teljesen hülyének nézel?
- Hagyj engem békén! - indul el Bill a konyhába.
- De ne menj el! Miért hagysz engem faképnél? Miért nem lehet ezt megbeszélni? Ezt nem hiszem el! - kiabált utána Gina, majd Tomra és Heidire emelte tekintetét, akik végig hallgatták a pár veszekedését.
- Veled nem lehet megbeszélni Gina. - mondta Heidi.
- Jajj Heidi fejezd már be! Nem szólj már bele! Miért szólsz bele mindenbe? - felelte dühösen Gina. - Tom esetleg valami hozzáfűzni valód van? Hallgatlak!
- Szerintem meg Emmával volt! - vigyorodott Tom.
- Persze mi mást mondanál, igaz Tom?
- Én ezt most nem azért mondom, hogy téged idegesítselek.
- Nem? Akkor miért mondod?
- Én csak azt mondom hogy nála volt! Nem tudom másképp mondani! - vonta meg a vállát Tom.
- Aljas vagy Tom!
- Nem jobban, mint te! Amúgy a feleségem és én felnyitottuk Bill szemét, egyáltalán nem érdemled meg őt! Úgy hogy készülj fel drága, hogy megvannak számlálva a napjaid ebbe a kapcsolatba! - mondta kedvesen Tom.
- Talán Emma érdemli meg? És mégis mivel nyitottátok fel a szemét? Mert én nem tudok ilyenről. Tudod Tom, én már megmondtam a drága feleségednek is, hogy szálljatok le rólam! És hagyjatok minket békén Billel, mert mi szeretjük egymást és mi összetartozunk! Engem szeret, tudod? - mondta gúnyosan Gina, közben észre sem veszi hogy Bill fültanúja lesz ahogy a lány Tomot fenyegeti. - És engem fog feleségül venni! Megmondtam neked, hogy ha nem szálltok le rólam, elérem hogy minden kapcsolatot megszakítson veled és nem csak veled, hanem a bandátok másik két tagjával is!
ESTÁS LEYENDO
Éjjel-nappal szerelem
Fanfic2019-ben a lengyel születésű amerikai énekesnő Emma Tyler, aki jómódba született, és a lengyel marketinges Milan Polański három év boldogtalan házasság után, békésen úgy döntenek, hogy elválnak egymástól. Emma egy interjúban bevallja, hogy két éves...