1. Bölüm: Beklenmedik İhanet

668 30 165
                                    

Lilith Darla Purus Black...

Black'lerin ilk göz ağrıları...

Hem dünyanın en şanslısı, hem de en şanssızı...

XXXXX


(REGULUS BLACK YAŞIYOR BU ARADA. EVLİ VE ÇOCUĞU DA VAR.)

XXXXX

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

XXXXX

"Sirius ile olan benzerliği gerçekten ürkütücü olmaya başlıyor." diye düşündü Celine.

Bir yaşında olan kucağındaki kızı Lilith, saçları kendisi gibi sarı olsa da, babasına aşırı derecede çok benziyordu. Görenler gerçekten onda Sirius'u görüyordu.

Her ne kadar yüz hatları kendisine benzese de, bir o kadar da Sirius'a benziyordu.

Kucağında oynayan minik kızına baktı
"Eh en azından görünüşün bana benzemiş, bu da iyi bir şey." diye düşündü ve kızının kolundaki pati şeklinde olan bilekliği öptü.

Bu bilekliği Sirius, Lilith için almıştı, kötü geçen zamanlarında şans getirsin diye.

Bileklik onun bileğine göre tılsımlanmıştı, minik kız ne kadar büyürse büyüsün yinede bileklik onun bileğine olmaya devam edecekti.

Celine bilekliği öptükten sonra kızının yüzüne baktı.

Şuan da Lilith'in pasparlak gri gözleri onu her zamankinden dahada şirin ve güzel gösteriyordu.

Lilith annesinin kucağında oturup peluş köpeğini ısırırken her beş dakikada bir kapıyı gözetliyordu.

"Kime bakıyorsun bebeğim"
Diye tatlıca sordu Celine elindeki peluş köpeğiyle oynayan kızına bakarak.
Küçük kızın aslında kime baktığını pekala gayet de iyi biliyordu.

Her akşam saat 7 civarlarında heyecanla babasının işten dönmesini beklerdi ve asla uyumazdı.

Tabiki de herhangi normal ve 1 yaşında olan bebeklerin zamanı algılaması mümkün değildi ama ona baktığımızda Black kızı da sıradan bir bebek değildi.

Asla da olamazdı zaten.

Aslında bu konuya açıklık getirirsek, minik bebeğin anne ve babası da sıradan insanlar değillerdi.

Küçük Black kızı ve ailesi oldukça tanınmış bir büyücü ailesiydi.
Sirius ve Celine safkandı.
Ve Celine'nin soyu yüzündn bu zamana kadarki Gryffindor soyunun son üyesiydi. Ta ki Lilith doğana kadar.

Artık bu görevi minik kız üstlenmişti.

Tam o anda sanki haberi varmış da gelmiş gibi, Sirius kapıdan yorgun haliyle göründü,
Ama kızını ve karısını görür görmez kızı Lilith ile aynı olan gri gözlerine bir ışık, yüzüne ise bir gülümseme yerleşti.

Karanlık Prenses >Harry James Potter<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin