Lilith 👆
XXXXX
Celine iç geçirdikten sonra notlarına baktığı ödevleri bir kenara koydu, İksir dersi kesinlikle insanların düşündüğünden daha da zor bir konuydu.
Sandalyesinde geriye yaslandı ve yorgunluktan ağrıyan boynunu ovdu yatmadan önce bütün kağıtları okuyup bitirmeye çalışmıştı.
Etrafına baktı ve odasını inceledi; Hogwartsda olduğu süre boyunca kendisine verilen odası zindanlarda olmasına rağmen adeta evi gibi sıcacıktı.
Odanın beyaz duvarlarını dekore etmişti ve etrafa biraz kadın eli değdirip daha da güzelleştirmişti, masanın üzerinde ailesinin fotoğrafları vardı kafasını işinden kaldırdığında sevdiği insanları görmek onu her zaman rahatlatırdı.
Kendisinin iksir hocalığı, Sirius ile Jamesin Seherbazlık görevleri ve dördününde-Lily ile birlikte- Zümrüdüanka Yoldaşlığı Üyelikleri yüzünden bu günlerde çok nadir bir şekilde görüşebiliyorlardı.
Bütün bu şeyler tüm zamanlarını doldurmaktaydı.
Tatilleri aileleriyle beraber olabildikleri tek zamanlardı.
Kızı Kylie olmasaydı bütün zamanını sürekli Yoldaşlık için harcıyor olurdu.
Aslında Kylie, Ida -Regulus ve Annabeth'in kızı- ve Damien Hogwarts'a 2 sene önce başlamışlardı ve kendisine de iksir Profesörlüğü teklifi sunulur sunulmaz anında kabul edip hemen işe başlamıştı.
Kylie, kendi annesi oradayken yaramazlık yapamayacağı hakkında onu babasına şikayet edecekti, ama bunun annesinin her zaman onunla olmasına sebep olacağını düşünmek bile onu gülümsetmeye yeterdi.
Tekrar iç geçirdi ve kızının fotoğrafına uzandı. Bu fotoğraf geçen sene Kylie birinci sınıftayken çekilmişti.
Ablası'nın aksine Kylie babasının kopyası değildi, evet saçı kahverengiydi ama babası ve ablası kadar düzenli değildi. Genelde babasıyla tek ortak noktası müziplikleri olurdu.
Kylie'nin gözleri annesinin gözleri ile aynıydı; Mavi, boncuk gibi gözleriyle istediği şeyi yaptırabiliyordu.
Celine, Sirius'un fotoğrafına baktı ve kalbinin özlemle attığını hissetti onu iki haftadır görememişti. Ama bu acı onun yanındaki fotoğrafa her baktığında hissettiği acı hiçbir şeydi fotoğraf minik bebekleri...onlardan...alınmadan yalnızca bir kaç ay önce çekilmişti.
Celine mavi gözlerini büyük kızının olduğu fotoğrafa çevirdi. Kıkırdıyorlardı ve parmaklarıyla annesini işaret ediyordu.
Kalbi minik bebeğine baktığında öyle kötü bir acıyla sıkışıyordu ki...gözlerini fotoğraftan zor da olsa ayırdı Ve masasında ki ufak takvime baktı bugünün tarihini gördüğünde nefes alamadığını hissetti; 31 Mayıs "7 ay" diye düşündü Celine "7 ay sonra 16 yaşına basacakdı, Hogwarts'taki 6. yılına başlayacaktı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Prenses >Harry James Potter<
FanficArkadaşlarına son bir kez pişmanca baktı, sonra odayı üzgün adımlarla geçerek Lilith'in odasına yöneldi. Sürekli; "Affet beni Lilith...üzgünüm Harry...üzgünüm James...çok...çok üzgünüm Sirius" diye sessizce mırıldanıyordu Bunu yapmak istememişti...