22 Ekim 1978
23.56
"Son bir kere daha oynayalım! Kaybedersem içkileri ben ısmarlayacağım."
Jimin, Taehyung'un ısrarlarına rağmen onu kolundan sürüklemeye devam ediyordu.
"Gemi kalkacak Taehyung-Ssi. Geçen sefer geç kaldığımızda ne oldu hatırlıyorsun değil mi? Komutan bu sefer affetmez."
Taehyung, damarlarında dolaşan Baijiu etkisinde ısrarlarına devam ediyordu. Jimin ise kendinden oldukça uzun ve iri bedeni gemiye götürmeye çalışıyordu.
Yükleri gemiye yükleyen asansörlerin bulunduğu iskeleden geminin güvertesine çıktıklarında Taehyung, takılıp yere düştü.
Jimin, sarhoşluğun bedenini ele geçirdiği arkadaşını kaldırmaya çalışırken söyleniyordu. "Senin sorunun ne Taehyung? Bu kadar içmen gerekiyor muydu? İş için geldik buraya!"
Dikkati hala dağınık olan Taehyung'u, komutana görünmeden odasına götürmek için taşıması gerekiyordu Jimin'in.
Yeterince yorgun ve güçsüz düşen Jimin, Taehyung'u kendine getirmek adına ona sert bir yumruk attı. Normalde olsa bunu yapmazdı ama başka çaresi yoktu.
Yediği yumrukla sinirlerine hakim olamayan Taehyung, koşarak Jimin'in karşısına geldi ve ona sert bir yumruk attı.
Kardeş gibi büyüyen, çocukluklarından beri birlikte olan ikili, tam kavgaya gireceği sırada yanlarına varan komutan, Jimin'e bir yumruk indirdi ve bağırmaya başladı.
"İşinizin başına dönmeniz gerekirken çocukça hareketler yapıyorsunuz!"
Bedenini kontrol etmekte güçlük çeken Taehyung, bütün enerjisinin çekildiğini hissedip yere yığıldığında askerler dahil herkes o tarafa döndü.
Yerde derin bir uykuya dalan Taehyung'a göz deviren komutan, iki askeri yanına çağırdı ve Taehyung'u revire götürmelerini söyledi.
Askerler verilen emri yerine getirirken Jimin'e dönüp ölümcül bakışlar atan iri komutan,
"Seninle sonra hesaplaşacağız." Dedi ve arkasını dönüp vinçlerin yanına doğru yürümeye başladı.
Arkasından kendisini takip eden iki korumaya ise Jimin'in hücreye kapatılması emrini verdi.
...
Jimin hücrede, Taehyung ise revirde derin bir uykudayken beklenilen büyük kargo gemiye ulaştırılmıştı.
Büyük vinçlerle geminin en özel odasına yavaşça bırakılan kargonun, Man Of Medan'ın son yolculuğuna sebep olacağını ise kimse bilmiyordu.
Gemi nihayet yola çıkmaya hazır olduğunda gerekli kontroller yapıldı ve Man Of Medan, uçsuz bucaksız okyanusta yol almaya başladı.
Gemideki herkes rahat bir nefes verdi ve dinlenmek üzere odalarına geçti. Fakat o sırada, çıkan fırtına yüzünden özel kargo bölümünün su almaya başladığının farkında değillerdi.
...Hikayeyi çok kötü yazıyormuş gibi hissediyorum umarım ilerleyen bölümlerde düzeltebilirim.
Sizce özel bölüme yüklenen kargo nedir?
Gemide neler olacak?
Jimin ve Taehyung kurtulabilecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK PICTURES ANTHOLOGY: MAN OF MEDAN
Fanfiction[Bu kitap Man Of Medan hikayesinden BTS'e uyarlanan bir kurgudur.] Jungkook, karanlığın ele geçirdiği geniş ve soğuk odada bulduğu ilk köşeye çökmüştü. Oldukça korkuyordu. Elindeki resim çerçevesine bir kez daha bakmaya cesareti yoktu. Göreceği foto...