15 Haziran 2022
"İçkileri sen getirebilir misin Jungkook?"
Namjoon Hyungu başımla onayladım ve bira şişeleriyle dolu koliyi kucağıma aldım.
Namjoon Hyungu takip ederek tekneye doğru ilerledim ve koliyi yere bıraktım.
"Vay canına Jungkook, koliyi taşırken hiç zorlanmadın."
Tişörtümün kolunu omuzuma kadar çektim ve kolumu sıktım.
"Bu kasları boşuna yapmadım hyung."
"Bir yumruğunla tekneyi batırabilirsin."
Namjoon hyungun sözüyle ikimiz de kahkaha attık.
"Neye gülüyorsunuz bu kadar?" Jin hyungun sesini duyduğumuzda diğerlerinin olduğu tarafa döndük.
"Hoşgeldiniz."
"Dalış kıyafetlerini getirdin mi hyung?" Namjoon hyungun sorusu üzerine Jin hyung başını salladı ve yanındaki büyük çantayı kaldırdı.
"Hepsi burada."
"Güzel!" Hoseok Hyung neşeyle tekneye yürürken heyecanı sesinden anlaşılıyordu. "Yeni yerler keşfedelim."
Namjoon hyung son koliyi de tekneye yerleştirdiğinde gitmeye hazırdık.
Tekneyi karaya bağlayan halatı çözen Namjoon Hyung, hızlı adımlarla tekneye bindi ve dümene doğru ilerledi.
"Hadi bakalım." Tekne çalışır çalışmaz büyük bir süratle ilerlemeye başladığımızda ayakta duran herkes, -Hobi Hyung ve benden bahsediyorum dengesini kaybetti. Hobi Hyungun üzerime yığılması ile Jin hyungun kahkaha patlatması bir oldu.
"Salak mısınız siz?" Yattığı yerden bize seslenen Yoongi Hyung oldukça sinirli görünüyordu. "Ne diye ayakta dikiliyorsunuz?"
Haklıydı.
"Namjoon Hyung haber vermedi ki." Diyerek suçu üstümden atmaya çalıştım fakat Jin hyung konuyu değiştirdi.
"Nereye gidiyoruz Namjoon?"
"Geçenlerde gazetede bir haber görmüştüm," Namjoon Hyungun bahsettiği konu Yoongi Hyungun bile dikkatini çekmişti.
"Denize düşen askeri bir kargo uçağı hakkındaydı." Yoongi Hyung her zamanki itliğini konuşturarak araya girdi.
"Gemi enkazı arıyordunuz en son, bulamayınca uçak mı aramaya başladınız?"
"Yoongi, şu an sırası değil." Jin Hyung tüm dikkatini Namjoon Hyunga yönlendirdi ve devam etmesini söyledi.
"Özel bir kargo taşıyan askeri bir Amerikan gemisi Çin'den yola çıkıp Korede mürettebatını değiştirecekmiş fakat bilinmeyen bir sebepten kaybolmuş. Gemiden haber alınamayınca Çin hükümeti askeri uçak göndermiş fakat uçaktan da bir daha haber alınamamış. Uçağın enkazı geçenlerde bulunmuş fakat gemi hala ortalıkta yokmuş."
"İyi de enkaza dalış yapmamız yasak değil mi? Çin hükümetinin uçağı sonuçta."
Yoongi hyung yine haklıydı. Sivil dalgıçların o enkaza bakmasına asla izin vermezlerdi.
"Eğer kimse gelmeden işimizi hızlıca halledebilirsek Çin hükümeti ne yapabilir ki?"
Tehlikeliydi. Çok tehlikeliydi. O yüzden yapacaktık.
"Başınız belaya girecek benden söylemesi."
"Ya sen Yoongi? Sen de bizimlesin. Eğer bize bir şey olursa sende yanarsın." Namjoon Hyung'un sözüyle Yoongi Hyung, uzandığı yerden oturur pozisyona geldi.
"Biliyorum götler. Size bir şey olmaması için buradayım."
Teknenin yavaşlamasıyla dalış yapacağımız alana geldiğimizi anladım. Yavaşça doğruldum ve ekipmanlarımın olduğu çantaya uzandım. Bir an önce üzerimizi giyinip dalışı yapmamız gerekiyordu.
Eğer yakalanırsak Çin ile diplomatik bir sıkıntıya bile girebilirdik. En kısa zamanda bu işi bitirmeliydik.
Abi yazamıyorum ya. Beynim şu sıralar çalışmıyor.
Asıl olaylar şimdi başlayacak. Spoi veremem ama aksiyon dolu bir bölüm olacağını söyleyebilirim. 🥳
Ayrıca oyunda bir karakter ölüyordu fakat üyelerden hiçbirini öldürmeye gönlüm razı olmadı. O yüzden o sahneyi atlamayı düşünüyorum ya da farklı bir biçimde yazabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK PICTURES ANTHOLOGY: MAN OF MEDAN
Fanfiction[Bu kitap Man Of Medan hikayesinden BTS'e uyarlanan bir kurgudur.] Jungkook, karanlığın ele geçirdiği geniş ve soğuk odada bulduğu ilk köşeye çökmüştü. Oldukça korkuyordu. Elindeki resim çerçevesine bir kez daha bakmaya cesareti yoktu. Göreceği foto...