1 Rész

58 3 0
                                    

Jaj istenem ölegem van! Az esküvő témából nem akarok hozá menni nem szeretem. Egy dolog hogy hercegnő vagyok de nem érdekel. Ezek a gondolatok voltak a fejembe mikor le zuhantam. AAAA! Auu! Éreztem hogy valahova le estem és ez volt a utolsó emlékem mert minden el sötétűlt.

              ~pár órával később~
Már kesztem ébredezni de nem tudom hol vagyok. És még szólalt valaki. Jó reggelt Csipkerózsika. Ho-hol vagyok? Nem kaptam választ. Amikor fel ültem hogy lássam aki elődtem van még ijedtem. ÚR ISTEN! Miaz nem ládtá még szép fiút? Gúnyosan nevetett. H-hol vagyok? A pokolban vagyis börtönbe. És meddig voltam ki ütve? Pár órát. Miért vártad meg Hogy fell ébregyek? Mert meg mentedtelek  és gondoltam meg nézem kit mentettem is meg. És tudhatom a nevedet kis hölgy? Persze de akkor te is el mondod. Oké. Jó akkor az én nevem Y/n (becenév) vagyok hercegnő. Én Bakugou Katsuki herceg.

Ha Meg kérdeszhetem egy hercegnő mit kereset egyedül? Meg szöktem és?
Miért? Nem akarok róla beszélni. Jólvan.  Varj! Amúgy meddig akarsz it tartani? Közeledett felém már nagyon közel voltunk egymáshoz és a fülembe sugtogta a választ. Amég csak lehet amég csak lehet. Jólvan el megyek meg untam a beszélgetést de majd küldök kaját na cső. Hello.

                ~pár perc mulva~
Halodtam hogy az őrok el kesztek beszélgetni hogy ki hozza be a kaját. Figyeljetek én nem fogom neki be vinni. Hát én se. Mit néztek dehogy is.
Kit érdekel ha meg döglik meg döglik és kész kinek fog hianyozni nem? Igazad van. Akkor együnk!

Angyalok és démonok (Bakugou x Y/n) Where stories live. Discover now