El telt 3 nap és egyik reggel be jöt valaki. Igen? Mit szeretnél? Kérdeztem monoton hangon.
Fúha azért ne legyen ilyen jó kedved.
Mit szeretnél bakugou? Úgy csicseregték a madarak hogy 3 napja nem eszed amit le küldök neked. Ez igaz? Hát eszt ki mesélte be neked? Az őrök? Igen és? Úgy a szemedbe hazudtak és te nem vedted észre? Hogyhogy hazudtak? Hogy egyek ha be se hozák, ők eszik meg. Mi?!
Igen jól halodtad.A faszom! Kitekerem a nyakukat! ki baszom innen őket. Miért is? MERT NEM TUGYÁK EL VÉGEZNI ASZT SE AMI PARANCSOT ADOK NEKKIK.
Nyugogy.... Le! ÍGY CSAK IDEGESEB LESZEK! Oda sétáltam és még fogtam az arcát. Figyely....rám Nyugogy.... LE érted?! Chh Igen, de enged el a pofámat! Rendben. Ki rúgom őket asztán személyesen fogom ide hozni a kaját minden nap. Rendben, szia. Cső
Ezzel ki is ment, halodtad úgy kiabált mint egy sárkány. Nem hidtem el hogy tényleg meg történt hogy a démon herceg meg me tedte az életem és még ételt is hoz.Amég ezen agyaltam le hozta a kaját. Na tessék it a kaja. Köszönöm. El kesztem enni de észre vedtem hogy nem ment ki hanem be jött a celámba és le ült szemtől szemben velem. Mire vársz? Semmire. Akkor miert ültél le? Unatkozom kicsit...beszélgessünk. Mesély magadról. Mit szeredsz meg ilyesmi.
Hát rendben. Tudod hercegnő vagyok. Az anyám meg az apám választottak nekem egy ohm khm... Khm olyan férjet. Első találkozásuknál ha nem lököm le magamról és nem futok el már nem lennék szűsz. Mindenki tugya mijen és amikor megyünk a városba akkor mögöttem sugdolódznak. Meg amúgy se szeretem. Hogy lehet ilyen herceg az angyalok között? Nem tudom. Meg szeretek le járni az emberek közé tudom ki nevethedsz de ez van szerintem sok látni való van. Nem foglak ki nevetni. Huu... Az az igazság hogy én is le szeretek járni a emberek közé.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Angyalok és démonok (Bakugou x Y/n)
ContoY/n egy 18 éves hercegnő az angyalok között egyszer elszökött otthonról hogy ki tisztítsa a fejét de valami el találta a szárnyát és le zuhant Lehet benne csúnya beszéd 😅 Mert bakugou Helyesírási hibák vannak sajnálom