Végre valaki, nem vagyok egyedül.
Anyi időt beszélgettünk hogy már későre járt.
Jólvan későre jár én megyek.
Rendben... Jó éjt Bakugou. Jó éjt. És ki ment. Örülök hogy valakivel tudok beszélgetni és végre nem unatkozom, meg Bakugou-val van közös témánk végre... valaki aki meg ért engem. És ez volt a utolsó gondolatom és le hunytam a szemem.*Reggel*
Mielőtt le szokott jönni Bakugou akkor már fent szoktam lenni. Jó reggelt bakugou!B:Jó reggel! Hogy aludtál?
Y/n:Ahh.... Csak úgy a szokásos.
B:Értem, tessék a reggeli.
Y/n:Köszönöm.
És te hogy aludtál?B:Jól. Amúgy a szárnyad jobban van? Y/n:Nem nagyon még mindíg fáj és valahogy nem akar gyolgyulni.
B:Ja.
Ma este ha hozom a vacsorát hozok krémet is hogy be kenyük a sebedet.Y/n:Rendben köszi.
A nap ugyan úgy telt mit minden másik nap úgyhogy nem kell részletezni.
*Este*
Úgy ahogy bakugou meg ígérte hozta a vacsorát és a krémet. Amikor meg ládtam őt boldogság fogott meg.Oda adta a vacsorát és el kesztem enni. Már a végénél jártam mikor meg szólalt.
B:Figyej... Be kenhetem a szárnyadat? Nem rosz ertelemből ne értsd félre! Csak kíváncsi vagyok hogy mijen egy angyal szárny mert tudod, it nem sűrűn látni. Meg valahol aszt írták hogy kemény valahol meg hogy nagyon puha, és kíváncsi vagyok.Y/n:ládtam rajta hogy a arca fel vett egy kis piros szint. De nem zavar. persze, nyugodtan meg értem. De szerintem puha a szárnyunk úgyhogy puhára számíthatsz. (addigra már meg edtem a vacsit)
B: rendben.
Fel alt onnan ahol eddig ült és le ült mellémB: meg fordulnál kérlek?
Y/n: persze.
Azért néztem hogy mit csinál de a szemem sarkából ládtam hogy piros a arca, olyan aranyos. Asztán hallodtam hogy aszt mongya: milyen gyönyörű.
Edtől nekem is az arcom piros szint vett fell, és gyorsan el fordítodtam a fejem.B: mi a baj? Fájt?
Y/n: i... Igen egy ki... Kicsit. Inkább rá fogtam arra.
B: ja bocs
Y/n: semmi semmi baj!
B: ideges vagy?
Y/n: nem NEM! Miért állítasz ijet?!
B: csak úgy tünt.
Y/n: ja, értem
B: jolvan meg vagyunk. Ha holnap reggel, délben és este is kenni fogjuk hogy hamarabb meggyúgyójon.
Y/n: rendben kösz. Szia
B:csá
*Bakugou szemszöge*
Miután ki mentem ösze találkoztam a cápafogúval (Kirishima) , pikachu (Denki) , ragasztó szalaggal (Sero) és a UFO-val (Mina). Csak egy baj van.... A fejem tiszta piros, hogy honan gondolom? Úgy néz rám mindenki. Meg érzem hogy ég az arcom.
B:Mit kerestek it?M: ki vele ki a csaj?
B: közöd?
K: Naa mesélj róla egy kicsit.
B: Nem, nem mesélek róla semmit
K: Jaj maaar kíváncsiak vagyunk
B: Az engemet egy kicsit se érdekel
Mindenki: rendben... Legaláb a nevét?
B: Nem! Mert meg halja
S: jolvan...ja! meg igaz az hogy egy angyal is van ide be zárva?
Mindenki: tényleg... Halodtuk a tényeket. És hogy néz ki? Úgy ahogy le vanak írva? A szeme kővé változtatott valakit már?
B:1. tiszta más mint ahogy le vannak írva teljesen más.
2. Nem változtam kővé it állok elődtetek.
3. Ne merjétek el mondani senkinek hogy it van!Mindenki: Rendben.
M: te hordod neki a kaját?!
B: ÉS ha igen?! Akkor most mi van?!
D: Meg szabad nézni?
B: peeersze nyitva van a ajtó mehetsz is.😃
D: tényleg? 🤩
B: nem idióta.
M: srácok ölég legyen szerintem mennyünk innét és hagyjuk bakugout most
Mindenki: jolvan! Cső bakugou
B: Hello
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok! Tudom hogy nem írtam mert nem volt ötletem nagyon sajnálom de örülök hogy teszik valamelyik könyveim. Maj jövök következő részekell.
KAMU SEDANG MEMBACA
Angyalok és démonok (Bakugou x Y/n)
Cerita PendekY/n egy 18 éves hercegnő az angyalok között egyszer elszökött otthonról hogy ki tisztítsa a fejét de valami el találta a szárnyát és le zuhant Lehet benne csúnya beszéd 😅 Mert bakugou Helyesírási hibák vannak sajnálom