4 Rész

14 1 0
                                    

             ~Bakugou szemszöge~
El köszöntem a srácoktól és indultam visza haza (a vár tömlöcében vagyunk) végre amire fel értem szembe találkoztam a banyával.

Mitsuki: Katsuki! Hol voltál egész nap? Fent kellet volna lenned és várni a hercegnőt.

Katsu: teljesen le szarom asz a kis elkényeztetett libát.

Mitsuki :hogy beszélsz!
*Fejenvágta katsukit*
Így tanitodtalak beszélni?!

Katsu:MUTER HA MÉG EGYSZER MEGÜTSZ KI NYÍRLAK!

Mitsuki: Fogd be!

Katsu: Faszom, na mindegy megyek aludni, cső.

Le zuhanyosztam és mentem aludni.

                    ~Y/n szemszöge~
Halodtam Bakugou valakikel beszélni szerintem a barátai lehetek. Kérdezték rólam meg úgy látszik hogy el terjedt a hír a barátai között, remélem nem mondták el másnak hogy it vagyok. Asztán el köszönt tőlük de Halodtam hogy beszélt még valakivel vagyis nem értedtem semmit de ordította hogy : MUTER HA MÉG EGYSZER MEGÜTSZ KI NYÍRLAK!

Holnap meg kérdem hogy mi történt. Hát mert aggódok érte nem akarom hogy baja essen. Meg ő kedves velem és a hátam se fáj anyira segít és jó szivű velem. Hogy tudnám neki meg hálálni? De miért is kedves velem? Nem is ismerjük egymást anyira, vagy teszem neki?
Olyan aranyos srác. MI!? MIT KÉPZELEK EZ LEHETETLEN NEM NEM NEM TEDSZHETEK NEKI?! NEM. Jézusom hova gondolsz Y/n? Na mindegy későre jár megyek aludni.

       ~Idő ugrás másnap reggel~

Másnap reggel, ahogy szokot le jött Bakugou.

Y/n: Szia Bakugou!

Baku: Cső kislány! Hogy aludtál? és a szárnaid?

Y/n: Jól aludtam és a szárnyam is jobb.
 
Baku: Tesék a kajád.           

Y/n: Köszi.

Miközben ettem a kaját a fejem azon kattokot hogy a barátai nem mondták el senkinek hogy it vagyok, meg hogy kivel veszekedet bakugou tegnap este.

Y/n: Őőő... izé... Bakugou kérdeszhetek pár dolgot a tegnap estéről?

Baku:Persze?- nézet félre

Y/n: A barátaid nem fogják tovább mondani hogy it vagyok?

Baku: Nem, meg mondtam nekik hogyha el merik mondani bárkinek akkor olyat kapnak amit nem akarnak.

Y/n: Kuncogtam-Dehát his a barátaid.

Angyalok és démonok (Bakugou x Y/n) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant