İLK LEVEL!

2 1 0
                                    

O mektuptan sonra Enes yıkılmıştı. Duvara dayanarak yere düşmüştü. Enes den sonra diğerleri de yere düştü ama en çok ağlayan ise Enes ve Ayşe odu. Fatma halan daha şokun etkisinde kalmıştı. Enes en sonunda kısık bir sesle:

_Havva... Sen... Yoksun... Gittin...

Bı sözden sonra sadece çığlık ve ağlama sesleri duyuluyordu. Enes yerlere serilmiş idi. En sonunda Fatma:

_Pordoponus. Beni duyuyor musun? Neden aldın dostu mu? Nasıl onu geri getirelim?

Fatma onu dedikten sonra kağıtta bit yazı belirdi:

"EĞER DOSTUNU KURTARMAK ÇOK İSTİYORSAN SİZDE İMPARATORLUĞA GELİN. LEVEL OLCAK. ON TANE YA DA ON İKİ TANE. HEPSİNİ GEÇERSENİZ İMPARATORLUĞA GİDECEK SİNİZ AMA BU SEFER SORU İLE OLMAYACAK."

Deniz yazıyı fark etti ve eline alıp okudu. Hepsi aniden ayaklandı ve nasıl oraya, o pis, iğrenç imparatorluğa gideceklerini sordular. Sonuç iş haftaya pazar günü aynı yerde olacağı idi.

Her şey bitmişti ama biraz sonra düğün olacak idi ve Havva ortada yoktu. Kimseye bu durumdan söz edemezler idi. Sadece kaçacak idiler ama sonra buraya aynı noktaya nasıl gelecekler idiler. Buradan gidecekler idiler. Pordoponus' tan yardım istediler ama Pordoponus ise dostlarının buradan gittiğini ve onlarında buradan devam etmeleri gerektiğini söyledi.

_E! Söyleyin ne yapacağız?

Enes:

_Bizi buradan kim görüyor ki? Gidebiliriz öyle değil mi?

Deniz:

_Öyle bir şey olamaz.

Enes:

_Neden olamaz ki? Buradan kimse görmüyor ki, hem düğün burada da değil.

Deniz:

_Açıklama yapmamız gerekiyor. Hem akşam sekiz de yola çıkacağız. Başka bir yere gitsek oradan gelince kesinlikle görürler bizi.

Fatma:

_Pordoponus yardımcı ol bize. İlk defa senden yardım istiyor olabilirim.

"O zaman hemen gelecek misiniz?"

Enes:

_Evet hemen geleceğiz.

Bir beş dakika bekledikten sonra aniden bir ışık onları içine çekti. Biraz zaman sonra bir yere geldiler. Burada belli ki bir dakika önce bir savaş olmuştu. Her yer duman ve silahlarla doluydu ki hele ölmüş cadılar ve insana benzeyen yaratıklar.

"Bu level değil. Sadece buradan devam edecek olduğunuz için akşam sekize kadar beklemeniz gerekecek."

Şimdi ise bekleyecek idiler. Biraz zaman sonra yerde bir kağıt vardı ki hatta iki tane idi. Birinin üstünde "SEVGİLİ ARKADAŞLARIM" yazarken bir diğer kağıtta ise "SEVGİLİ ENES" yazıyordu. İlk önce arkadaşlar kendi kağıtlarını okudular.

"Sevgili dostlarım. Nasılsınız? Bizden hemen sonra gelmiş olabilir siniz. Eğer kağıt elinize ulaştı ise ben hemen bir sonraki level de iyim. Ben imparatorluğa yakışıyor muyum ona bakmak için bende hemen sizden önce level lerden geçiyorum. Burada karşı imparatorluk bu imparatorluğa savaş açtı beni almak için kendi imparatorlukları içine ama olmadı. Şimdi ben sizi görüyorum kağıdın üstünde. Sizde beni görün. Hemen kağıdın üstündeyim. Sizi seviyorum, bir daha görüşmek üzere...

Sevgili dostunuz Havva..."

Herkesin gözünden yaş geliyor ve bu yerde üst üste birikiyor idi. Her bir damla da sanki bir şişe var da doluyor imiş gibi oluyordu sanki. Sıra Enes de idi. Şimdi Enes kendi notunu okudu.

Gizemli serisi 2. Kitap: Gizemli Yere Dönüş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin