YÜRÜYEN YILAN!

0 0 0
                                    

_Kimdi bu?_

Ayşe içi yanmış bir şekilde ona yaklaştı.

O:

_Ben asıl olan kişiyim.

Ayşe ağlamaklı bir şekilde_ çünkü Fuat yoktu._:

_Nasıl asıl kişi sensin?

O:

_Ben Por kidoponus. Yani şöyle o öf! Yani şu var ya hani şuan level geçerken yanınıza gelen ve "Ben Pordoponus' um diyen kişi var ya o aslında JumanJia. O benim güçlerimi aldı ve "Ben Pordoponus' um diye bu bu fg, işte o yüzden ya da bu yüzden.

Ayşe:

_Peki nasıl biz o yılandan Fuat' ı kurtaracağız? Ne yapacağız?

Bir anda asıl kişi yok oldu ve gerçek olmayan Pordoponus' un sesi geldi:

_Dostlar, galiba ilk levelde sıkıntı yaşadınız. Şimdi eğer dostunuzu kurtarmak istiyorsanız, yılanlar ailesi ile savaşmanız gerek. On iki tane var. Önce ilk dördün sonra orta beşlik ve son olarak son üçler olarak bu  yılan ailesi ile savaş yapacaksınız, yoksa aksi takdirde Fuat dostunuz o yılanın karnından çıkıp sindirilecek. Haberiniz olsun. Başlamak için hep beraber başla değin yeter ama gözleriniz kapalı. Hadi bay bay.

Tekrar belirdi asıl Pordoponus. Onlara baktı ve şöyle dedi:

_Dostlarım, bakın size dostlarım diyorum. Gönlüm sizinle. Eğer beni eski gücüme ulaştırırsanız bende artık bu imparatorluk işlerini bırakacağım, Havva' yı da kurtarın. Hadi dostlarım geç kalmayın. Bir sıkıntı olursa benim adımı Astentizi olarak içinizden ama çağıran kişi üç kere desin. Gelirim, uçma özelliğim de var herhalde.

Göz kırptı cümleyi bitirirken. Tam gözlerini kapatıp JumanJia  anda bir anda asıl Pordoponus seslendi:

_Durun, bekleyin. Güçler olmadan bu savaşı kazanmanız çok ama çok zor. Her birinize ayrı ayrı özellikler vereceğim, böylece daha iyi savaşacak sınız. Hatta bu güçler olmazsa bu savaşı kesin demeyeyim ama yinede yüzde doksan beş kaybedersiniz, o yüzden özelliklerinizi vereyim.

Gözlerini kapattı asıl Pordoponus sonra da sesli bir şekilde ve halan daha gözünü açmayarak seslendi:

_Ayşe; uçan kız, Deniz; göz perdesi, Enes: görünmeyen adam, Fatma; ateş kızı ve şuan burada olmayan dostunuzun ise; yaratma aşçı oğlu. Size hemen açıklayayım özelliklerin ne anlama geldiğini; şimdi en başta Ayşe sen uçabiliyor, Deniz sen ise perde olup göze geçip rakiplerini yenebilirsin, Enes sen aniden görünmez olabiliyor, Fatma sen ise ateş olup can yakabiliyor ama eğer tahmin etmiyorum ama böyle bir şey yapacağını rakibini eritebiliyorsun. Bunu sadece yılan savaşında değil bundan sonra ki imparatorluk levellerinde de kullanabilirsiniz. Bunlar sizin bir temel özellikleriniz ama unutmayın ki bu özellikleri savaş ile alabilirler elinizden. Fuat da gelirse yanıma gelin onunda özelliğinin ne anlama geldiğini açıklığa kavuşturmak istiyorum. Şimdi sizi tebrik ediyorum. Haydi geç kalmayın dostlarım, ha unutmayın eğer özelliğiniz çalınırsa özelliğiniz kurtarmak içinde leveller olacak ve o yüzden sakın kaybetmeyin. Haydi benim dostlarım size güveniyorum.

Enes:

_Bize bir pusu kurmuyorsun değil mi?

Asıl Pordoponus:

_Emin ol Enes.

Ayşe:

_Sende artık bizim dostumuz sun. Seni seviyoruz ama gitmek durumundayız ve bunu sende biliyorsun. Hadi görüşürüz. Gelin buraya ve artık kurtaralım.

Gizemli serisi 2. Kitap: Gizemli Yere Dönüş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin