بذاريد همين الان براتون اين قضيه رو روشن كنم. جيمين گي نيست! منم گي نيستم! جفتمون زندگي عاطفي و شخصي خودمونو داريم. و اون رابطه اي كه بينمون اتفاق افتاد فقط يه تلنگر بود.همونجور كه گفتم جيمين واقعا گي نيست. جيمين فوق العاده با زن ها خوبه و بدن هاشونو ميشناسه.
و بدون شك عاشق كوبيدن توي بدن يه زنه. هميشه همينطور بوده.زندگي جنسيش هميشه بدون مشكل بوده و عاشق اينه كه كنترل رو توي تخت توي دستش بگيره. بين خودمون بمونه يه زماني يه دوست دختر داشت كه خيلي باهاش خوب بود.
يه شب من رفته بودم خونش و تصميم داشتم شب هم بمونم. بر اساس صداهايي كه شنيدم ميتونم بهتون اطمينان بدم جيمين كارش حرف نداره!
اينو نميگم كه از رفيقم تعريف كنم. منظورم اينه خودم مردم پس ميدونم چه حجم از تلاش و كار ميطلبه تا يه زن اونجوري از خودش بيخود بشه!
و جيمين يه مرد واقعيه و هميشه هم از رابطه با زن ها لذت ميبره. پس الان ممكنه براتون سوال بشه چرا سعي كرد با من ارتباط برقرار كنه؟ بخصوص وقتي گي نيست و يك زندگي جنسي كامل داره؟جيمين خم شد و كشو ميز جلوي كاناپه رو باز كرد. اونجا هميشه پر از خرت و پرت بود و البته لوبريكانت و كاندوم.
نگاهي به بطري كرد و گفت:
-رو به اتمامه كم مياريم يه دونه جديد داري؟بهش آدرس دادم:
-پاتختي كنار تختم يه دونه هست.و جيمين به اتاقم رفت تا لوبريكانت رو بياره.
راجع به كاندوم... خب جيمين با كاندوم مخالفه! و من كي باشم كه روي حرفش حرف بزنم؟؟؟!!! پس كاندوم براي بقيه روابطمه . همونجور كه گفتم منم زندگي شخصي خودمو دارم!
لباسمو كامل در اوردم و روي كاناپه نشستم و تلويزيون رو روشن كردم.
بلافاصله گذاشتم روي شبكه ي اخبار...
اينم يكي از اخلاقاي عجيب جيمينه كه در ادامه براتون توضيح ميدم.جيمين برگشت. ما هيچ وقت موقع بازي معاشقه نداريم. شايد به نظرتون عجيب بياد ولي اين رابطه براي هدف رفع نياز جنسي نيست. حداقل براي جيمين نيست.
براي من.... خب من واقعا از رابطه داشتن باهاش لذت ميبرم ولي قوانين بازيمون اجازه نميده كه رابطه امون گسترده بشه.جيمين به شبكه ي اخبار نگاهي كرد و نيشخندي زد. و بعد بين پاهام جا گرفت تا برام ساك بزنه.
هميشه همينجوري شروع ميكنه. در كل مراحل بازيمون يه روند يكسان داره. و من تابع قوانين جيمين بازي ميكنم . چيزي كه اون بهش نياز داره و ازش لذت ميبره.از قوانين بازي اينه كه من حق دارم هر جور دلم ميخواد لمسش كنم. اسپنك مجازه و دستم اجازه داره هرجا كه دلش ميخواد بره!
من اجازه ندارم بوسش كنم. به هيچ عنوان. اين خط قرمزه. شايد باورتون نشه ولي يه رابطه جنسي بدون بوسه سخته. منظورم اينه اين واكنش طبيعي بدنه! ولي جيمين اينجوري دوست داره.
YOU ARE READING
Game : Do You Want To Play?
FanfictionDO YOU WANT TO PLAY? S1: Vmin -complete S2: coming soon!!! خلاصه فصل اول: منتظرم پيشنهادشو مطرح كنه ... هميشه اون شروع كننده است. ولي جيمين چيزي نميگه و اجازه ميده گرماي الكل بيشتر روي بدنش تاثير بذاره... نوشيدنيشو تموم ميكنه: -بازي كنيم؟ با شنيدن...