פרק 1

55 0 0
                                    

" בוקר טוב אהובי " אמילי אמרה לבייל בן זוגה אשר גם איתה בדירה נעימה וקטנה בעיר . " רוצה קפה " השיב בייל לאמילי בחיוך והיא הינהנה בראשה להסכמה . " איך ישנת " שאל בייל " האמת שלא ממש הצלחתי לישון היה לי חלום מוזר ואני לא זוכרת מהו " ענתה אמילי ובייל השיב שהיא באמת נראית קצת עייפה והגיש לה את הקפה " תתארגני נלך לקנות ארוחת בוקר ולטייל ?" אמילי חייכה חיוך גדול ורצה לחדר השינה יחד עם כוס הקפה ונעלי הבית החמודות שלה .  

בייל ואמילי ייצאו מהבית נכנסו למכונית במהרה כדי שלא יתרטבו מהגשם החזק שיורד. כאשר הם הגיעו בייל יצא מהמכונית כדי להביא את ארוחת הבוקר והקפה החם שהזמינו ואימלי חיכתה לו במכונית בעוד היא מסתכלת מבעד לחלון ומרגישה שהיא לאט לאט עוצמת את עינייה ונרדמת , 

" אני אוהבת אותך אבא , לילה טוב " אבא של אמילי כיסה אותה בשמיכה העבה ואמילי נרדמה .

" קומי אמילי " " קומי " אמילי שומעת  את אביה מעיר אותה וכאשר היא פותחת את ענייה בבהלה היא רואה את בייל מנסה להרגיע אותה ולומר לה שהיא נרדמה ושהאוכל הגיע , היא הסבירה שהיא חלמה על אבא שלה ובייל נראה בשוק מפניי שלאמילי לא הייתה דמות אב , רק אימא שהלכה לעולמדה כשאמילי הגיעה לגיל 15 ומאז אמילי לא ממש זוכרת את הילדות שלה . 


אמילי ובייל הגיעו הביתה הורידו את המעילים והנעליים הדליקו חימום ונחו על הספה בעוד הם צופים בסדרה המשותפת שלהם . " הוצאת את לולה הבוקר ?" אמילי שאלה " אוי שיט " בייל ענה וקם להוציא את הכלבה הלבנה הגדולה שלהם בשם " לולה" 

זה היה הפרק הראשון אני מקווה שנהנתם אפרסם את פרק 2 מאוד בקרוב !
הצצה : אמילי חולמת חלום מוזר המשאיר בעקבותו המון סימני שאלה והמון בעיות אחרות....


déjà vuWhere stories live. Discover now