פרק 2 החלום הראשון

28 0 0
                                    

" עכשיו תשתקי , השכנים יישמעו " * גבר מבוגר שם בד על פייה של הילדה הבלונדינית הקטנה בעוד הוא מעלייה על מיטה לבנה * " אל תדאגי זה לא ייכאב " אמר הגבר בעוד הילדה הקטנה מתפלת ומנסה לזוז כאשר הגבר המבוגר בעל השיער השחור והזקן הלבן נכנס לתוכה בבת אחת והילדה הקטנה מנסה להוציא קול צעקה אך היא השתתקה . כך ממשיך לכמה דקות עד שהגבר נאנח והולך מחדר השינה מותיר את הילדה משותקת המומה על המיטה הלבנה .

" לא לא לאאא" צעקה אמילי והתעוררה מתוך החלום " מה קרה?" שאל בייל כשהוא קם בעקבות הצעקות שלה . אמילי מתחילה לבכות והמשיכה לצעוק "לא" עוד כמה פעמים . בייל קם להדליק את אור חדר השינה וחיבק את אמילי עד שהיא נרגעה . " שימי על עצמך משהו ובואי למטבח אביא לך כוס מים ותספרי לי מה קרה " אמר בייל בעוד הוא מתרומם מהמיטה ומושיט יד לאמילי הדומעת והנסערת .

בייל מוזג כוס מים מסתכל על השעון ורואה שעכשיו שלוש שלושים ושתיים בבוקר . " את רוצה להסביר לי מה קרה ?" בייל אמר בעוד הוא מביא לאמילי את כוס המים ומתיישב מולה . " חלמתי חלום רע , חלמתי שגבר מבוגר בעל שיער שחור זקן לבן עיניים חומות גדולות ומבט רצחני אונס אותי " ענתה אמילי ולקחה שלוק מהמים . " כמה זמן את כבר לא ישנה טוב ?" שאל בייל " אני כבר כמה ימים לא מצליחה להירדם או שנרדמת ומתעוררת אבל לא חלמתי חלום שכזה " ענתה אמילי " אני חושב שכדאי שתלכי לקנות תרופה טבעית שתעזור לך בשינה " אמר בייל קם נישק את אמילי ושניהם חזרו למיטה . אמילי נשארה ערה בוהה בתקרה למשך כל הלילה מהפחד שהיא תחלום את אותו חלום שוב .

פרק 2 של הספר

déjà vuWhere stories live. Discover now