פרק 5 "השיחה"

20 0 0
                                    

"אדון , בת זוגתך התעוררה אתה מוזמן להיכנס " הרופא אמר לבייל , בייל קם במהרה מהכיסא ומיהר לכיוון חדרה של אמילי . " בוקר טוב יפה שלי" אמר בייל בעוד חיוך על פניו ואמילי מתעוררת לאט לאט ומחזיקה בידו בחולשה . " כמה כדורים לקחת אתמול בערב ?" שאל בייל " לא הצלחתי לישון שחכתי מהוראות הרוקחת ולקחתי כמות גדולה " ענתה אמילי בעוד מרגישה שאיכזבה את עצמה ואת בייל " אני מצטערת שלאחרונה אני מתישה , אני לא יודעת מה עובר עליי " אמרה אמילי באוטו בדרך חזרה הביתה . " זה בסדר את יודעת שאני פה בישבילך אבל אני חושב שאולי הגיע הזמן ללכת לראות בן אדם מוסמך שיוכל לעזור לך במה שאת עוברת ובתקווה גם לפתור זאת " ענה בייל בעוד מסתכל על הכביש ומנסה להשאיר את עצמו עק אחריי הערב שעבר גם הוא .





" אז אמילי קלארק, האם היית בטיפול מסוג כזה בעבר ?" שאל הפסיכולוג את אמילי בעוד מבטו בוחן אותה . " לא . אבל היה לי מורה בפנימייה שהייתי משתפת אותו במה שאני מרגישה לאחר שאמי נפטרה " ענתה אמילי במבט מפוחד ומבולבל ושפת גוף מכווצת . פסיכולוג : בת כמה היית שאמך נפטרה ? אמילי : 15 וחודשיים פסיכולוג : ממה היא נפטרה ? אמילי : אמרו לי שהיא התאבדה פסיכולוג : אמרו? את לא ידעת לבד ? אמילי : אני לא זוכרת כלום מאז פסיכולוג : אז תספרי לי על החלומות שבעקבותייהם את באה 

אמילי השיבה " זאת תמיד אני כשהייתי קטנה וזה תמיד אותו גבר מבוגר ,  הוא איתי בבית אני לא יודעת אם הבית שלי או שלו . הוא שולט בי ומעניש אותי על כל טעות שאני עושה , אני חושבת שבחלום אני בערך בת 12 , לפחות נראית. " מה הוא עושה לך בחלום ?" שאל הפסיכולוג ואמילי הרימה את עייניה במהירות מהרצפה והרגישה חרטה על הגעתה . " יש לו חגורת עור שחורה ועבה שהוא לובש כל חלום , הוא מצליף בי איתה כשאני עושה משהו רע כמו לא לשטוף כלים או לאסוף את דבריי מהסלון  . הוא בא לחדר שינה ולוקח אותי לשלו , לפעמים הוא קושר את עייני בסרט בד וורוד שמריח כמו בגד ישן ולפעמים לא . הוא אונס אותי ומשפיל אותי כל חלום ." 



" אני חושב שמפני שהמוות של אימא שלך היה מאוד טרגי ומסיבה מאוד מצערת את לא זוכרת כלום , הראש והנפש מדחיקים כדי לשמור עלייך ואולי החלומות הם רק מטאפורות לדברים שצריכים לצאת , לא בהכרח שנאנסת אבל חוויות שאת צריכה לטפל " ענה הפסיכולוג לסיפורה של אמילי בעוד הוא נראה שולט בעניין ולא מופתע מסיפורה כלל " אז מה אתה מציע לי לעשות ?" שאלה אמילי כשדמעות קלות זולגות מהעיניים העייפות שלה . " תקחי חופשה תסעי למקום בו גדלת ותנסי להבין כל מיני דברים אולי להיזכר אולי לתקן " 

הפרקים הבאים ייעלו בקרוב 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 07, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

déjà vuWhere stories live. Discover now