Policajac nas je dovezao do tog sigurnog hotela i prijavio nas u sobu.
Sani i ja spavali smo u istoj sobi ali naravno svako na svom krevetu. Osjećam se jako neugodno u vezi tog. No osjećaj koji je bio snažniji od neugode bio je strah za Jungkook-a i Hobi-a.
Uredu Hobi-a ne poznajem ali iz onog što mi je ispričao Yeosang i on je dobra osoba.
A ako je Namjoon i upola monstrum kako ga oni opisuju imam itekako razloga bojati se za dečke.Sani: I Taehyung kako ti se čini sve ovo?
Tae: Mislim da mi sva ova ludnica apsolutno nije potrebna u životu.
Sani: Namjoon ne treba nikome u životu.
Tae: Ako je tako zašto si mu još uvijek zaručnica.
Sani: Htjela sam ga ostaviti već mnogo puta ali kad sam saznala tko je on malo me postalo strah što bi mi mogao napraviti ta idijot.
Jednom me je inspektor Seonghwa pozvao na razgovor i ponudio mi zaštitu od Namjoon-a, a zauzvrat ja moram surađivati s njima.
Onda je u ekipu došao i Yeosang.
I to tako traje već nekoliko mjeseci.
Nije nam ni malo olakšalo to što smo saznali za tebe.Tae: Kako si saznala za njegove mutne poslove?
Sani: Ja za to znam zapravo dosta dugo.
Prije 3 godine kad je Namjoon-ov otac bio na samrti sve mi je ispričao.
On je bio taj koji je pokrenuo u policiji istragu protiv Namjoon-a.Tae: Čekaj sad sam zbunjen.
Nije li mu on otac?Sani: Da je ali kad je vidjeo u kakvo pohlepno čudovište se Namjoon pretvara odlučio je to zaustaviti no nažalost bolest ga je zaustavila. Upozorio me da se maknem što dalje od njega.
Tae: Bože baš strašno.
Sani: Da.
Nego zašto stalno izgledaš kao da paničariš.
Ovdje smo na sigurnom svi misle da smo oteti.Tae: Da mi jesmo sigurni ali pod koju cijenu.
Zaključan sam u "kavezu" bolje mi je bilo i kad su me oni držali zatvorenog u sobi. Tad sam bar znao kad će to sve biti gotovo. A sad ni to ne znam, a tad je tamo bio i Jungkook on mi je uvijek nekako zaokupljao misli.Sani: Nadajmo se da će dečki biti uredu.
JUNGKOOK
Vratio sam se u bazu i čekao ostale da dođu.
Nije mi ni malo svejedno to što su oteli Taehyung-a.
A i gospođicu Sani.
To je nešto gadno i jako dobro osmišljeno.Hobi: Hej vratio si se.
Jungkook: Jesi ti dobro?
Hobi: Da, samo su me malo nasamarili.
A ti?Jungkook: Ma ništa mi nije ali brinem se za njih.
Netko je ovo ozbiljno planirao.Hobi: Da netko baš želi uništiti šefa.
Jungkook: Jaooi poludjet ću ako mu se nešto dogodi.
Hobi: Šefu?
Jungkook: Ma neee
Nije ni bitno.Namjoon, Suga, Jin i Yeosang ušli su prostoriju.
Jin je imao zavoje preo ruku i flaster na licu.
Jungkook: Jin što ti je to?
Jesi dobro?Jin: Razbio sam ogledalo i ozljedio se, ali to je sad nebitno.
Moramo što prije doći do nekog rješenja.Jungkook: Ovo ljudi ne žele novac. Oni traže osvetu.
Način na koji su se ponašali bio je zvjerski.
Mislim da je njima cilj šefovo ubojstvo.Namjoon: Što si rekao?
RECI TAKO NEŠTO JOŠ JEDNOM I GLAVU ĆU TI RAZBITI!Jungkook: Oprostite
Namjoon: Što god oni željeli neće to dobiti.
Ne zanima me kako ali nađite način da se Taehyung i San vrate što prije ovamo. U suprotnom ste svi mrtvi.Namjoon i Jin su izašli.
Yeosang: I što sad?
Od kuda početi?Jungkook: Nadzorne kamere? Promatraći?
Hobi: Cc ništa.
Sve sam provjerio.Suga: Nije slučajnost da su oteli baš njih dvoje.
Jungkook: To svi znamo.
Hobi: Da ali zašto baš njih dvoje!
Zašto ne netko od nas?
Mi znamo puno više o poslu.Suga: Zbog novca naravno.
Svi znamo koliko je Namjoon opsjednut novcem.
Sani kao njegova budu ća supruga MILIJARDERKA i njegov polubrat koji mu mora predati nasljedstvo su Namjoonu trenutno najvrijedniji izvor novca.Jungkook: Znači to mora biti netko tko ne želi da se dočepa tog velikog novca.
Yeosang: Provjerit ću sve s kojima smo odbili surađivati u zadnje vrijeme u bazi podataka.
TAEHYUNG
Prošlo je nekoliko dana odkako sam sa Sani u ovam zatvoru.
Kad kažem zatvoru mislim DOSLOVNO ZATVOR
Ne smijem ni izaći na terasu. Sani odmah počne prigovarati i uvuče me unutra.Sutra je zadnji dan.
Sutra ističe rok od dva tjedna koji je navela naša majka o oporuci.
Ali naravno ja sutra nisam slobodan.
Kad Namjoon izgubi svo nasljedstvo bit će gori nego ikad. Tako bar inspektori kažu.
Poludjet ću ovdje.
Moram izaći van.
No tko uopće sluša moje želje.Sani se upravo krenula tuširati.
To traje inače oko pola sata.
Za to vrijeme ja sam nam kao i uvijek pripremao doručak.Usred tuširanja iz kupaonice se začuo vrisak
Sani: Aaaaaaaaa!
Taehyuuuuuung!Tae: Što je bilo?!
Sani: Pukla je neka cijev
Iz nje šikta voda
Idi po nekog da to srediiiii!Čim sam izašao van ispred vrata me dočekao Wooyoung (policajac) koji je inače preko ušiju zaljubljen u Sani.
Čim sam mu rekao što se dogodilo on joj je otišao pomoći.
Doslovno sam upravo dobio priliku života.
Zgrabio sam novčanik i mobitel i jednostavno izšetao i hotela.Ulice su bile krcate automobilima.
Ovdje nikad u životu nisam bio.
Ama baš sve mi je nepoznato.
Želim malo protegnuti noge pojesti nešto ukusno i vratiti se u hotel. Nadajmo se da me Seonghwa neće ubiti zbog ovoga.U jednom trenutku mi se učinilo da vidim Yeosang-a kad bi me on pronašao odmah bi me vratio u hotel
Morao sam to izbječi.
Krenuo sam pretrčati cestu ali me uhvatila neka slabost.
Sve mi se zacrnilo pred očima. Nakon toga čuo sam samo kako netko viče moje ime i nakon toga snažan udarac. Poslje kojeg više nema ničega.
YOU ARE READING
Čuvar njegove sreće | ff | BL |
RomancePa ne želim ništa posebno reći ovdje. Uđite u knjigu i pročitajte. Obećavam dramu.