Povratak u prošlost

256 16 0
                                    

Prije samog početka idemo malo u prošlost.

Sve ovo je počelo s obitelji Kim.
Gospodin Kim Chan i gospođa Kim Soyeon
Njihov brak je sklopljen iz interesa, ali nakon nekog vremena to je postala navika.
Oni su bili nevjerovatno bogati i to je bilo ono naj bitnije.
Za ljubav nitko nije mario.
Nakon nekoliko godina obitelj Kim dobila je nasljednika. Namjoon-a.
Nisu htjeli imati više djece.
Željeli su da on sve preuzme kad njih više ne bude.

Gospiđa Kim postala je jako usamljena. Jedne noći spavala je s osobnim pomoćnikom svog muža.
Nakon nekoliko tjedana shvatila je da je trudna.
Kad je gospodin Kim to saznao radi mira u kući i mišljenja drugih dopustio je da se to djete rodi ali kad se rodilo pomoćnik je dobio otkaz i sa djetetom je morao otići što dalje od njih.
Gospođa Kim više nikad nije vidjela svoga sina Taehyung-a.
Oni su nastavili svoj život.

Nakon preseljenja Taehyung-ov tata se teško razbolio i umro.
Taehyung je postao siroče i do svoje punoljetnosti živio je u domu za napuštenu djecu.
Nakon toga se zaposlio i sad lijepo radi i zaradu je za život.
Dok se Namjoon doslovno kupa u novcu.

Gospodin Kim umro je prije tri godine ali majka mu je još živa.
Teško bolesna ali još živa.
Sve dok je ona živa Namjoon nama pravo da koristi njihov obiteljski novac kojeg ima mnogo.
No Namjoon je u međuvremenu pokrenuo i svoj biznis koji se bavi svim mogućim mračnim poslovima, ali on dobro zarađuje i to mu je ono najvažnije.
Zbog novaca se također zaručio s dugogodišnjom prijateljicom Sani.

Sani-ina obitelj je još više bogata, a Sani je takodjer jedini nasljednik.
Njezina obitelj ima još jedno dijete, ali na neki način on je izostavljen iz obitelji. San je oduvijek htio postati glazbenik i kad je to napokon uspio njihovi roditelji su se jako razočarali.
Sani i San su jako bliski.
San je oduvijek bio protiv Namjoon-a.
Iako ju brat stalno upozorava ona ni najmanje ne sluša.
Ona je u Namjoon-a od malena jako zaljubljena.
I bila je stvarno presretna kad ju je zaprosio.
Mislim da je poprilično jasno da Namjoon-a zanima samo njen novac.
Njegov plan je kad mu majka umre uzeti sav obiteljski novac zatim se oženiti sa Sani i nakon nekog vremena razvesti se s njom i uzeti joj većinu novca prevarom.
Naravno postoji i plan B ako Sani bude radila probleme njegovi ljudi če to riješiti.

E sada a zašto Namjoon želi toliko novaca.
Razlog broj 1: Lud je.
Razlog broj 2: Želi sa svojim ljubavnikom Jin-om otputovati u Ameriku i tamo preseliti sve svoje mutne poslove.

Jin i Namjoon su se upoznali u jednom klubu prije dvije godine.
Jin je iz ne tako bogate obitelji ali je svejedno privukao Namjoon-a.
Prije su samo vodili ljubav ali nakon nekog vremena oni su se i zavoljeli.
Nedugo zatim Namjoon je Jin-a zaposlio kao svog osobnog asistenta i doveo ga da živi u njihovu obiteljsku kuću.

On više vremena provodi s Jin-om u krevetu nego razgovarajući sa Sani.
Namjoon je u krevetu jako grub ali baš to i paše Jin-u.
Nitko osim njih dvojice ne zna ništa o ovome.
Obitelj i Sani misle da su oni prijatelji.
Jin je prihvatio Namjoon-ov plan.
On zna sve o njegovim poslovima i baš to ga neopisivo napaljuje.

I sve bi to bilo super da je gospoda Kim zaboravila da ima još jednog sina,ali nije.

Čuvar njegove sreće | ff | BL |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora