Novi je dan.
Rano je jutro.
Probudili su nas kako bi napravili sve dodatne pretrage.
Na svu sreću obojica smo sve jači i jači sad čak možemo normalno i razgovarati.Doktor 1: Obojica jako dobro reagirate na terapiju.
Jungkook: Doktore koliko dugo još moramo ostati ovdje?
Doktor 1: A nekuda vam se žuri? Samo neka ste vi ovdje tu nema opasnosti od automobila.
Taehyung ti si slobodan za odprilike 4 dana a Jungkook ti moraš ostati još malo duže.
Ali za sad strogo mirovanje, ako nešto trebate pozovite sestru.Jungkook: Uredu
Čim su otišli ponovo sam se preselio u kolica i približio se Jungkook-u.
Tae: Jesi stvarno bolje ili si to rekao da te doktori ostave na miru?
Jungkook: Stvarno se osjećam bolje, a ti izgledaš puno bolje.
Tae: Lažljivće
Jungkook: Imaš li kakvih ozljeda od prije jesu li te maltretirali?
Tae: Jungkook ispričat ću ti sve ali moraš mi se zakleti da ništa nečeš reći Namjoon-u.
Jungkook: Tae jesi li u opasnosti?
Tae: Bit ću ako ovo nekome kažeš.
Ako si mi ikad bio prijatelj pomoći češ mi sad.Jungkook: Kunem se
Ispričao sam mu sve što se dogodilo.
Jungkook: U što si se ti to upetljao budaletino.
Ako Namjoon ovo sazna ubit će te.Tae: Znači nečeš mu ništa reći.
Jungkook: Ako sam se bacio pred auto da te zaštitim, štitit ću te i od Namjoon-a.
Tae: Hvala za oboje.
Što misliš zna li on da si ti ovdje?Jungkook: Naravno da zna.
Tae: Misliš sa će doći ovamo?
Jungkook: Sumljam
I što sad planiraš.
Mislim da policija neće biti baš sretna što si pobjegao.Tae: Sumljam koliko toga policija može napraviti
Toliko dugo sam bio tamo a od toga nije bilo nikakve koristi.
Yeosang mi je prije obečavao da će ovo biti brzo gotovo ali očigledno ništa od toga.Jungkook: Ček kako misliš Yeosang?
Kakve on veze s ovim ima?Tae: Pa on je inspektor.
On mi je sve objasnio i on me je taj dan trebao voziti a ne tiJungkook: To znači da si ti sve znao i da si glumio dok sam ja umirao od brige za tobom
Tae: Bojao sam se
Nisam znao mogu li ti do kraja vjerovatiJungkook: A sad se to promjenilo?
Tae: Spasio si mi život.
Ne zaslužuješ da te lažem više.Jungkook: Pazi što si rekao
Ako želiš čuvat ću ti leđa ali moram znati SVE!JIN
Jin je došao u bolnicu provjeriti kakao je Jungkook. Kad je stigao tamo otišao je na šalter provjeriti u kojoj sobi se Jungkook nalazi.
Jin: Oprostite!
Med sestra: Izvolite!
Jin: Dobar dan.
Moj prijatelj je imao prometnu nesreću i smješten je ovdje kod vas.
Zanima me koja je to soba.Med sestra: Uredu samo mi recite ime pacjenta
Jin: Jungkook
Med sestra: Uredu samo da provjerim
...........
Da evo ga gospodin kojeg tražite i gospodin Taehyung su u istoj sobi soba broj 13.
KAMU SEDANG MEMBACA
Čuvar njegove sreće | ff | BL |
RomansaPa ne želim ništa posebno reći ovdje. Uđite u knjigu i pročitajte. Obećavam dramu.