Ráno se probudím v 6 hodin a ještě tak pět minut ležím v posteli. Nakonec se zvednu, vezmu si župan a sejdu po schodech dolů do kuchyně. "Dobré ráno." Pozdravím rodiče chystající se do práce. "Dobré." Odpoví jednohlasně. "My musíme jít, kdy půjdeš ke koním?" Zeptá se mamka, moji rodiče a rodiče holek mají spolu firmu, díky tomu jsem s holkama vyrůstala, takže je a jejich rodiče beru jako rodinu. "V sedm mám sraz s holkama. Kdy bude oslava?" Dnes má Anet narozeniny, já je mám za pět dní a Sísí za osm, což je výhoda, protože můžeme slavit spolu. "Bude v sobotu." Dnes je úterý, toho se snad nedožiju. "Tak se bav, my musíme." Rozloučíme se a rodiče odejdou. Bude nám už patnáct, takže se budeme muset jít zítra vyfotit na občanku, musím to holkám připomenout, pomyslím si. K snídani si udělám ovesnou kaši s jahodama a černý čaj se šťávou. Pak se obléknu do černých rajtek, bílého trička s krátkým rukávem a když si nandám jezdecké pérka, tak přidám černé chapsy. A do kapsy od rajtek si dám mobil, mám starý tlačítkový, což by nevadilo, kdyby fungoval a balíček kapesníků. Když jdu ke stájím, zdálky vidím holky, jak tam stojí a čekají na mě. "Ahojky." Pozdravím. "Čauky" "Čusík" "Musíme se jít zítra vyfotit na občanky." "A jo, ja bych na to zapomněla." Odpoví Anet. "Tak co budeme dnes dělat?" Zeptá se Sísí. "Já bych se jela plavit." Odpovím a holky souhlasí, takže se jdeme převléknout.
Sobota
Celý týden byl super, ale na tento den jsme se těšily nejvíc. V 6 hodin máme sraz u koní a jedeme na jízdárnu a vyjizďku. Ve dvanáct máme oběd u mě doma. A nakonec oslava ve tři hodiny. Moc se na dnešek těším. Vstanu v 5:30 a za pět minut šest už čekám před dveřma našich stájí. "Ahojky. Tak jdeme na to?" Zeptám se a holky přikývnou. My si přejeme k narozeninám na oslavě, nikdy jindy, protože jinak by jsme to nevydržely a musely na to stále myslet. "Já si vezmu Lassy, co vy?" "Naviho" Řekne Anet a Sísí se přidá. "Já Becky." Když dojezdíme, tak jdeme na oběd. Po obědě, měli jsme palačinky, jdeme do mého pokoje, kde to připravíme na přespání, holky tu budou dnes spát. A do tří se díváme na youtube na videa s koňmi. Ve tři vyrazíme dolů do obývacího pokoje, kde leží tři malé krabičky s našimi jmény. Když je otevřeme, tak nemůžeme uvěřit vlastním očím. Nový telefony, jsou to iPhone, takže v balíčku najdeme každá dva krásné kryty s koňmi. Když přijdou rodiče, dáme si dort a jdeme se převléknout, čeká nás společná vyjížďka. Jedeme ve složení, Anet a Linda, Anet mamka a Navi, její taťka a Domino, Sísí a Rebecca, její mamka a haflingerka Sany, její taťka a ČT Sany, já a Láska, moje mamka a Lasha a můj taťka a Lady, k tomu se pustí ponyčka Rouzí navolno a jde s námi sama. Ten den jsme si bezvadně užili. A vyjížďka byla dokonalá. Teď už jen přespání a den končí.