"Jaká byla vyjížďka?" Zeptám se, když ostatní dorazí. "Super" odpoví Sísí. "My jsme taky byli na vyjížďce." Pochlubím se. "A hádejte co. Martin přijal nabídku." "To je super, vítej u nás." Uvede Anet Martina. "Díky." Odpoví s úsměvem on. "Tak já mu ukážu koníky. Co máte v plánu vy?" Řeknu. "Jdeme se koupat." "Dobře, tak já napíšu Patymu (Patrikovi), at přijde za Váma a my se pak taky dostavíme. Zatím pa." Jdeme s Martinem do stájí. A já začnu z leva představovat koně. "Takže tady je Lasha, je to shagya arab, patří Sísí, je hodně aktivní a ráda vozí děti. Další je Domino, andalusan, to je můj, Anet a Sísí koník, nás první, je velmi hodný a rád skáče a miluje drezuru, tak jako já a asi i ty." Usměje se a přikývne, a tak pokračuju. Dál je tu Rebecca, hafling, ta je Sísí, ráda skáče a má ráda vodu. Potom Linda a Navajo Nero, haflingové, oba patří Anet, Linda miluje skákání a vodu a je moc šikovná a mazlivá. Navi, je pohodář, ale umí zlobit moc dobře. Laskonka Beny, hafling, moje, miluje drezuru a je to miláček. Dál Sany, ČT, zase nás třech, má rád skoky a lidi. Další Sany, tentokrát holka hafling, skoky jsou její a taky patří všem. Lady, hafling, moje, rekreační koník, s velkým srdcem. A poslední Rouzí, shetlandský pony, taky všech, roztomilý vrahounek." Musím se usmát. "Všichni" "Dobře." "Tak jdeme k vodě?" "Nemám plavky." Odpoví Martin. "Nějaký najdeme, máme tady takový sklad věcí, které by se mohly hodit a plavky tam jsou, samozřejmě nepoužívané." Přikývne a tak najdeme plavky a jdeme plavat.