Shipy z Haikyuu i ich zwierzaczki pt. 1✨
Kuroken - Oczywiście, że koty (tak z 3 się znajdą)
Daisuga - Oni ewidentnie mają psa. Dużego, zabawnego, przyjaznego i bardzo kochanego golden retrivera, którego kochają WSZYSCY. Mają też ptaka, którego Daichi (delikatnie mówiąc) nie lubi.
Tsukiyama - Na początku Tadashi i Kei nie chcieli żadnego zwierzaka i gdy Yamaguchi chciał mieć pupila to Tsukishima się nie zgodził JEDNAK przyszedł taki moment, że pod ich dom przybłąkał się malutki kocurek i blondyn się nim potężnie zauroczył. Ostatecznie para ma jasnego koteczka i dwie myszki z "bliźniaczymi" imionami - Peanut i Butter.
Kagehina - Wiedzą, że są mocno zajęci siatkówką więc nie chcą mieć żadnego zwierzaka. Jednak Kageyama za bardzo tęsknił za swoim żółwiem, więc pupil przeprowadził się z nimi.
Matsuhana - bardzo oryginalna para zasługuje na oryginalnego zwierzaka... Mają wiewiórkę (i szczurki!)
Asanoya - Oni mają piranie (zgadnijcie czyj pomysł) o które się kłócą, bo Asahi boi się je nakarmić. Niedługo później adoptowali puchatego i leniwego kotka, który upodobał sobie wylegiwanie się na Asahim (i upodobał sobie w ogóle całego Asahiego) i któremu nie spodobał się Nishinoya. (Azumane kocha tego kota jak swojego własnego syna) Ostatecznie ich rodzinne życie wygląda tak, że Noya karmi na oczach Asahiego swoje rozwścieczone piranie, a Asahi specjalnie pod twarzą Yuu rozpieszcza swojego leniwego puchacza i gada do niego jak do małego dziecka (nie rozpieszczając przy tym Nishinoyi) Piranie nie lubią się z Asahim, a kiciuś nie lubi się z Nishinoyą.
Bokuaka - mają królika. Kropka. (historia tego zwierzaka jest... prosta. Pewnego razu Bokuto i Akaashi przechodząc obok sklepu zoologicznego w galerii zobaczyli wystawę z masą różnych zwierzaków i o ile Akaashi nie zwrócił na nie zbytnio uwagi tak Bokuto powiedział że albo kupią słodziutkiegomałegopuchategocudownegonajwspanialszego białego króliczka albo on nie rusza się z miejca. Czy to był szantaż? Bardzo możliwe. Czy Bokuto ma w swojej galerii pełno zdjęć królika? Oczywiście. Kto zapłacił za całe wstępne wyposarzenie i rzeczy potrzebne do kupienia? Bokuto. Kto ostatecznie zakochał się najbardziej w króliku i ciągle go rozpieszcza? Akaashi. A Bokuto? Bokuto jest zazdrosny.) Później Akaashi jeszcze adoptował kota. Do całej bandy trzeba dopisać jeszcze 2 psy z domu rodzinnego Bokuto i kota z domu rodzinnego Akaashiego (Akaashi smutał się po przeprowadzce z 3 tygodnie z tesknoty)
Sakuatsu - Jedyny zwierzak jakiego toleruje Kiyoomi to wąż, do którego i tak podchodził tak na dwa razy, ale ostatecznie go polubił. Atsumu chciałby też mieć pieska ale dla Sakusy są ''za brudne''.
Iwaoi - Iwaizumi długo kłócił się z Oikawą o psa, bo Hajime chciał dużego i groźnego, a Oikawa małego przyjaznego czworonoga. Tooru jednak długo nie wytrzymał i pewnego wieczoru Iwa-chan wraca do domu i widzi swojego ukochanego z chudym, obrzydliwym chihuahuą na kolanach (Oikawa i ten pies mają identyczne miny i pozy). Więcej nie musze dodawać ;3
Yakulev - Mają oni kochanego kotka (Devon Rex) którego wszyscy uwielbiają jednak Lev jest na etapie błagania Yaku o zgodę, żeby kupić jeszcze świnki morskie.
Tanayoko - mają ptaszka, którego Suga próbował uczyć śpiewać.
CZYTASZ
Haikyuu Headcanons
FanfictionDużo shipów bo lubie (w szczególności Bokuaka i Asanoya 🛐) Dużo Asahiego bo lubie Taki trochę śmietnik ale jeśli ktoś lubi taki styl to zapraszam!<33 *nie zabijcie mnie za ewentualny brak przecinkow prosze*