Kresa

28 0 1
                                    

Kresa - ma 16 lat i jest córką króla Geurosa III. Mieszka w zamku w krainie Duclandii. Nie ma matki, zmarła gdy Kresa miała 3 latka, ojciec dalej przed nią ukrywa przyczynę śmierci jej matki. Aktualnie Kresa kocha przebywać w królewskim ogrodzie, znajduje się tam wiele pięknych, kolorowych i pachnących kwiatów którym kocha oddawać czas wpatrując się w nie, i myśląc o swojej matce. Czasami wyobraża sobie że z nimi rozmawia.
- Ah jakie wy jesteście piękne, chciałabym spędzić trochę czasu z moją matką i z wami... - wzdycha Kresa.
Po kilku godzinach przebywania w ogrodzie powoli zaczyna się ściemniać, a jak to na księżniczkę przystało powinna chodzić spać o wczesnych godzinach. Dlatego Kresa wyrusza do swojego pokoju aby przygotować się do snu.

・・・

・・・

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

・・・

Następnego dnia po przebudzeniu się i przygotowaniu do dnia wpada na pomysł.
- A gdybym tak odwiedziła bibliotekę? Dawno w niej nie byłam, może znajdę coś ciekawego - myśli księżniczka.
Kresa uwielbiała legendy i baśnie opowiadane przez jedną ze służących, ojciec nie miał dla niej czasu. Po chwili namysłu wyruszyła i zaczęła przeglądać zbiory różnorodnych legend... Znalazła książkę o tytule "Legendy z Duclandii". Zaciekawiona postanowiła otworzyć na jednej ze stron i przeczytać...

Co 48 kaczych lat, kacza wiedźma odwiedza księżniczkę mieszkająca w Duclandii i spełnia jej jedno życzenie... Jednak po spełnieniu tego życzenia może dojść do wielkiego nieszczęścia!

Kresa zaciekawiona innymi legendami zabrała ze sobą książkę do ogrodu i zaczęła czytać...

W Krainie DuclandiiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz