Hoiiii dit is deel één van bestaat liefde op het eerste gezicht...? Veel lees plezier🤍 xxx
Heyy meiden zullen we ddw ( doen durf of de waarheid) spelen vraagt Lotte. jaaaa roept de rest in koor. Oké ik begin ddw voor Julia. Euhmmm ik kies voor waarheid. Oké vertel ons wie je leuk vind. Ik vind Niemand leuk in het echt hahaha. Ik geloof je niet zeurde Lotte door. Oké dan niet maar het is wel zo zegt Julia ddw voor Meike. Euhm durf. Durf je nu naar boven te rennen en vanaf het balkon naar beneden te springen in het zwembad. Ineens staat Meike op en rent naar boven. We rennen met z'n alle er achter aan. Hahah ik had jullie te pakken, jullie dachten dat ik echt ging springen hè riep Meike lachend. Iedereen moest lachen.
~ half uur later ~Bo zei ddw voor Julia. Doe maar doen. Ik heb iets grappig je toets een nummer in je telefoon die je niet kent en je gaat dat nummer bellen. Neeeeee riep Julia. Wacht ik ben nog niet klaar als het ene jongen is moet je hem op date vragen zei Bo erachteraan. OMG moet ik dit echt doen zei Julia. Ja tuurlijk moet je dat echt doen. Jaaa riepen alle meiden. Oké dan ik doe het. Julia toetste het nummer in en de telefoon ging over. Na een paar seconden werd er op genomen,
??: Hallo met Matthy
Julia: hoe met Julia wacht hoe heet je met je achternaam
Matthy: ik heet matthyas het lam hoezo?
Julia: OMG oké waarom ik je belde was om te vragen of je op date wil?
Matthy: Oké is goed stuur me maar een appje, want je hebt mijn nummer nu.
Julia: oké doe ik doeii.
Matthy: doeii
~ na het gesprek ~En? Vroegen de meiden. Ik heb een date zei Julia. Wacht wat met wie? Riep Bo. Met Matthy het lam blijkbaar heb ik zijn nummer in getoetst. Zei Julia. En toen je hem op date vroeg zei hij JA? Yep dat zei hij ja hahaha nou bedankt meiden.
~ het is de volgende ochtend~ ( ze wonen trouwens samen in een huis)Julia komt benden en daar zit Meike. Goedemorgennnn riep Meike. Heyy goedemorgen zei Julia terug. Ga je al vast mee eten Meike? Ja ik kom eraan Julia. Heb je trouwen Matthy nog een appje gestuurd over die date? Ow nee dat ben ik gister helemaal vergeten ik ga het nu meteen doen.
Julia: hoi matthy, ik ben het Julia die je gister op date heeft gevraagd🤣🤨😳 maar ik vroeg me af of je morgen zin hebt, dan kunnen we bijvoorbeeld gaan picknicken als je dat leuk vind en dan kan? Laat maar weten.
~ na 5 minuten ~
Matthy: hoi Julia ja ik kan morgen. Het lijkt me leuk om te gaan picknicken. Zou ik je rond 12 uur ophalen?
Julia: ja is goed ik stuur het adres zo wel door.OMG Meike ik heb ene date morgen. JAAA lekker meid.
Dit was het eerste deel van bestaat liefde op het eerste gezicht...? Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Xxx😊💖
JE LEEST
Bestaat liefde op het eerste gezicht...?
Short StoryEen groepje vriendinnen doen ddw ( doen durf of de waarheid) maar dan eens moet ene van hun ene opdracht doet en dat verandert alles echt alles...💖