Deel 3

21 1 0
                                    




Heyy welkom terug bij bestaat liefde op het eerste gezicht...? Dit is deel 3 veel lees plezier xxx


Na dat ik en Matthy een voorstel ronden hebben gedaan gaat de bel weer. Raoul loopt meteen naar de deur en komt terug met Milo. Ik en de meiden stellen ons voor aan Milo. De meiden en ik gaan op de bank zitten en ze vragen hoe het ging met de date. Nou het was super we zijn gaan picknicken en we hebben veel gekletst. En nog iets veder??? Vroeg Lotte nieuwsgierig. Nee er is veder niks gebeurd nee zei ik lachend terug, maar Lotte ik vind Milo wel iets voor jou voegde Julia toe. Hahahaha inderdaad is hij wel knap zei Lotte. Maar we hebben het nu over jou hé Juul. Hahaha sorry hoor Lisa. De meiden praten nog even door want de jongens waren aan het koken (nouja raoul was aan het koken de rest keek toe en kletste)


HET ETEN IS KLAAR riep raoul. We komen riep iedereen terug. Het is super lekker raoul zei Julia. Dankjewel Julia. Maar hoe ging de date vroeg Milo opeens. Ik keek Matthy aan. Hij zag het en zei snel het was super gezellig.


~na het eten~

Zullen we met z'n een film kijken vroeg Koen. JAAAAA riepen we met z'n alle. Oké welke? Een horror riep Milo. Oké vind iedereen dat goed. Bo keek meteen mijn kant op met een blik van vind je dat goed? Bo weet als enige dat is horror film eng vind, maar ik knikte naar haar dat ik het oke vind. Matthy zag het en liep naar me toe en fluisterde: als je het eng vind ik ben er. Ik schrok en daaiden me om en zag Matthy staan ik keek hem met een glimlach aan en ging op de bank zitten, Matthy kwam meteen langs me zitten. Midden in de film ging ik tegen Matthy aan zitten. Hij fluisterde: hahahaha eng? Ik reageerde niet maar bleef tegen hem aan zitten en keek hem heel snel aan tot dat hij terug keek en ik mijn gezicht snel wegdraaiden met een rood hoofd. Bo begon langs me te giegelen toen ze het zag en ik stoote der aan.

~na de film~

Het is al best laat meiden blijven jullie slapen? Vroeg raoul. Ik keek de meiden aan en ze knikte naar me, ja zei ik meteen, maar waar kunnen we dan slapen? Euhmmm Milo blijf jij ook slapen? Vroeg raoul aan Milo. Ja ik blijf als dat goed is. Ja tuurlijk, maar dan moet de meiden bij de jongens zei koen iets te vrolijk. Iedereen moest lachen, maar vonden het wel goed. Maar wie gaat er bij wie? Vroeg Mieke. Julia wei? Vroeg Matthy. ik keek verbaast, maar zei ja. Mieke zei daarna koen wij samen. Ik wist dat Mieke de stap ging zetten zij is nergens bang voor. Ja is goed zei koen met een grote lach op zei gezicht. Lisa bij wie wil jij? Vroeg raoul. M-mij b-boe-it. Ik zei snel het maakt Lisa niet zo veel uit toch? Nee zei Lisa snel en keek naar de grond. Ik tikte raoul aan, hij keek mij vragend aan en ik zei in zijn oor zeg dat Lisa bij jou kan. Hij zei het meteen en Lisa zei dat is het goed vond en ze bloosde. Ik moest giegelen maar liet niks weten. Oké en ik en Robbie's dan toch? Zei Bo met een klein lachje op der gezicht. Ja is goed zei rob en hij moest blozen. Iedereen ging naar boven.


Matthy? Ja Julia. Vind je het erg dat ik bij je slaap anders ga ik wel op de bank hoor. Nee dat hoeft niet als ik het erg vond had ik het niet gevraagd hè. Ik moest blozen maar draaide me snel om en ging naar de wc toen ik terug kwam lag Matthy al op bed. Ik ging op het randje liggen zodat ik niet tegen Matthy aan lag en probeerde te slapen. Ineens kwam Matthy tegen me aan liggen ik schrok. Hij liet meteen los en zei sorry. Ik draaide me om en keek recht in zei mooie blauwe ogen. Ik zei maakt niet uit ik schrok gewoon. Matthy deed zijn armen open en ik ging tegen hem aan liggen en viel meteen in slaap.


Dit was deel 3 alweer het is niet een heel lang deel maar ik ga der vanavond weer een maken als ik weer de concentratie heb ik hoop dat jullie hem leuk vonden doeiiii xxx❤️

Bestaat liefde op het eerste gezicht...?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu