Heyyy zo als beloofd nog een deel vandaag💖
Veel lees plezierIk werd wakker van Koen die ineens binnen stormde. KOEN RIEP MATTHY. Goedemorgen tortelduifjes riep hij terug. Matthy stak zijn middelvinger op en ging weer tegen mij aan liggen. Ik keek omhoog naar Koen en ik glimlachte en ging weer liggen in Matthy zijn armen. Oké ik ga dan maar weer naar beneden maar we gaan over een half uur eten dus komen jullie zo? Ik stak mijn duim op en Koen liep weer weg. Lekker geslapen Julia? Ja hoor jij? Ik ook zei Matthy blozend.
~half uurtje later~Ik ga me ff omkleden zei ik tegen Matthy en ik pakte mijn kleren van gisteravond en keek ernaar. Pak maar een trui en broek van mij hoor. Dankjeeee riep ik en liep met de kleren naar de badkamer. Zullen we vroeg Matthy toen ik terug kwam. Ja.
Goedemorgen iedereen riepen ik en Matthy. Goedemorgen lekker geslapen? Ja hoor drinking meteen.
~na het eten~Zullen we vandaag gaan zwemmen? Vroeg Koen. Ik vind het goed maar hoe komen we aan onze bikini's? Vroeg ik meteen. We kunnen wel ff langs jullie reiden dan kunnen jullie meteen kleren meenemen voor straks en misschien morgen reageerde Koen blij. Oke doen we.
~in de auto~ ( ze gingen met 3 auto's en Julia, Matthy, Meike en Koen zatten in een auto. Bo, robbie, Lisa en raoul zatten in een auto en Milo en Lotte zaten in de andere)Bij Julia, Matthy, Meike en Koen in de auto.
Mag ik mijn telefoon koppelen met de auto voor muziek? vroeg ik aan Matthy en Koen. Ja hoor. Ik zetten stapelgek op van de bankzitters en we zongen alle 4 mee met de refreinen en Koen en matthy zongen hun eigen stukje. We gingen de hele tijd helemaal stuk. Hier wonen we zei ik toen we de straat in reden. We stopte voor het huis en de rest was er al. We pakte snel wat kleren en onze bikini's en liepen terug naar de auto.
~ze waren weet bij cdH en iedereen stond al bij het zwembad~Deze bikini had Julia aan:
Deze bikini had Meike aan:
Deze bikini had Bo aan:
Deze bikini had Lotte aan:
Deze bikini had Lisa aan:
Zullen we gaan worstelen? Vroeg Koen. Ja oke de teams zijn bij wie je vanacht hebt geslapen zei matthy en hij keek mij aan en knipoogde. Oke eerst ik en Matthy tegen Koen en Meike zei ik lachend. Yesss gewonnen lekker gedaan Julia. We gaven elkaar een high five. Oké wie gaat er nu tegen ons riep Matthy. Gaan wij Lotte m? Vroeg Milo. Ja is goed. Yes lekker voor je Juul l. Ik moest lachen omdat Lotte veel te fanatiek is. Oké wie gaat er nu tegen ons? Riep Milo. Wij hè robbie zei bo. Ja zeker kom maar op. Hahaha rob kan hier niet eens staan. Zei Milo iedereen moest lachen.
~iedereen ging uit het water want het was etenstijd~ Milo en Lotte hadden uiteindelijk van iedereen gewonnen.Wat gaan we eten vroeg Bo. Zullen we sushi bestellen? vroeg rob. Jaaa lekker riep iedereen.
~na het eten~Blijven jullie nog een nacht slapen? Vroeg raoul. Als jullie dat niet erg vingen? Zei Lisa zacht. Nee tuurlijk niet zei raoul. We gingen ddw spelen met z'n alle. Oké Julia vind je iemand leuk? Vroeg Matthy. Ja zei ik snel. OMG JUUL WIEEEEEEE riep Bo. Een vraag per keer. Euhmm Lotte ddw? Euhmm doe maar doen. Hahah kus de gene die je het knapste vind uit deze kamer. Iedereen moest lachen. En Lotte stond zonder te twijfelen op en liet naar Milo toe en zoende hem. OEEEEE riep iedereen en ze lachte. Milo ddw? Vroeg Lotte. Waarheid. Vond je het erg dat ik je zoende? Nee helemaal niet nee.
~ze gingen allemaal naar bed toe want het was al 02:00~Julia? Ja Matthy wat is er? Wie vind je leuk dan? Ow euhmm....... Waarom wil je dat weten? Ow euhm.. gewoon ben gewoon nieuwsgierig. Oke nou euhm j-jou. echt? Ja sorry het spij... matthy zoende Julia. Jij mij ook? Vroeg Julia verbaast. Ja ik jou ook ja. Zullen we gaan slapen? Vroeg Julia met een grote glimlach op der gezicht.
Dit deel duurde nu iets langer maar mijn vakantie is voor bij dus ik kan misschien niet altijd schrijven, maar ik probeer het elke avond te doen maar heb het best druk met school en zo. Ik hoop dat julienned begrijpen en dat jullie dit een leuk verhaal vinden laat maar weten. Xxx💖
JE LEEST
Bestaat liefde op het eerste gezicht...?
Historia CortaEen groepje vriendinnen doen ddw ( doen durf of de waarheid) maar dan eens moet ene van hun ene opdracht doet en dat verandert alles echt alles...💖