We lopen de trap af en de jongens keken ons met open monden aan. Kunnen jullie het zien? Vroegen we lachend. Ow euhm sorry zeiden ze lachend. We liepen naar de auto en gingen naar een restaurant. We zijn er riep raoul. Wow het ziet er hier super mooi uit zeiden ik en Bo.
Wat willen jullie drinken? Vroeg de ober. Iedereen bestelde wat drinken. Waar gaan we straks eigenlijk heen? Vroeg Lisa. Nou we wilde naar ene beache party gaan..... zei Robbie jaa want er is een tentje op het strand en die gaat vanavond open dus we wilden daar heen gaan riep Koen door Robbie heen. Wow echt dat is echt leukkkk riepen de meiden. Iedereen bestelde ook nog wat te eten.
Zijn jullie klaar want dan kunnen we naar de beache partyyyy riep Milo. Hahah ja we zijn klaar hoor zei Lotte.
Nou dit is dus de beache party zei Koen toen we er waren. Wow het ziet er echt mooi uit en kijk dan de zon gaat bijna onder kom we gaan eerst foto's maken zei Meike.
Oké nu feestennnn riep Milo. We liepen naar binnen en bestelde allemaal een drankje en we waren al snel dronken. Nou dat word te terug lopen zei Koen. Julia kom is zei Matthy en hij nam me mee naar de dansvloer. Na 5 minuten kwamen Meike en Koen ook mee dansen. We zagen dat Milo en Lotte aan het zoenen waren. En Raoul en Lisa hadden gewoon een gesprek. Huh Matthy waar zijn Rob en Bo? Vroeg ik aan matthy. We gingen samen zoeken en toen zagen we dat ze buiten aan het zoenen waren ik riep OWWWW BO OMGGGG. Bo draaide zich om en ga me een knuffel en we moesten samen lachen.
Morgen komt er denk ik een langer deel nou ja hoop ik, maar ik hoop dat jullie het wel een leuk verhaal vinden xxx💖🤍😝
JE LEEST
Bestaat liefde op het eerste gezicht...?
Short StoryEen groepje vriendinnen doen ddw ( doen durf of de waarheid) maar dan eens moet ene van hun ene opdracht doet en dat verandert alles echt alles...💖