215 kisi olmusuz ilk bolum icin mutlu oldum acikcasiiii sjsjj Yorumlariniz benim icin gercekten cok onemli yorumlarinizi bekliyorum ve artmamizi diliyorum okuyanlar sizi cok seviyoruum ~
"Sonra ona baktim ve tamam tamam bindim dedim ve arabaya bindim ..."
Arabaya binmemle keske binmeseydin Verda neden bindin tanimadigin birinin arabasina diye dusunurken baya bi dalmistim anlasilan. Henuz ismini bile bilmedigim cocuk bana seslendiginde duymamis olcam ki birden dürtüp sana diyorum manyak leyla diye gulerek konustu.
Dediklerinden birsey anlamiyorum ki dalmisim yola dusuncelerime hic bisey hatirlayamiyorum . "kusura bakma ya yapacaklarimi dusunuyodum da tekrar soyler misin " diye mirildandim.
Ardindan bana bakti ve yolu isaret etti dediklerinden birsey anlamiyorum ama "yolda bisey mi var," diye sordum .
Harbi malim bn yaa ssjja
Yine deduklerinden bisey anlamadigim icin sinirlenmis olcak ki birden gaza yuklendi.
Hiz sinirini bayagi asmistik ve su anda hiz cizgisi 250 yi gecmeye yaklasiyordu.
Bu cocugun amaci neydi.
Aniden bagirdim yavasla biraz hiz korkum var diye ama beni umursamadi bile harbiden mal bi cocuktu binmemeliydim arabaya.
Nereye gidiyoryz diye bile soramamistim cok pismandim bu arabaya bindigime ."HEYY!!! Saana diyorum ahmak herif " diye sertce cikistim fakat yine umursamamisti .
Gercekten sinirlerim bozuluyordu artik.
Kolundan tuttum ve yavaslar misin artik kac kere daha soylemem gerek diye cikistimBirden frene basti ve direksiyonu yolun kenarina kirdi.
"Sen herkese bu kadar kolay kanan birisi misin ha kiz dedigin bu kadar basit olmamali kendine dikkat et " diye direksiyona vurmaya basladi o anki sinirimden arabadan indim ve kapiyi sert bir sekilde kapattim
Ne kadar manyak bi herifti. Lanet olsun . Kaldim burada tek basima.
Benim arabadan inip kapiyi kapatmamla onun gaza basip hizla gitmesi bir olmustu.. O kadar cok saskinliga ugramistim ki arkasindan nereye gidiyorsun ben ne olcam diye soramamistim bile.
Kimseye guvenmemem gerekliydi.dedikleri hala kafamda tekrar edip duruyordu. "kiz dedigin bu kadar basit olmamali " nedemek oluyordu bu. Nasil derdi bunu.
Chigago da mutlu olamicaktim heralde neyse boyle gunleri bircok defa gorucektim boyle seylerle cok fazla karsilasicaktim. Erkenden pes etmek bana gore degildi . Cantamdan telefonumu cikardim ve saatin kac olduguna baktigimda saatin 14.47 oldugunu gorunce aniden panikledim hem acikmis hemde artik eve gitmek istiyordum bugun bu kadar yorgunluk yeterdi. Eve gidicektim gitmesine ama asil soru "eve nasil gidicem " buydu. Tahminlerime gore chigago dan cok uzaklasmamistik. Hersey sabah benim dikkatsiz davranmamdan dolayiydi. Otostop mu cekicektim. Ben ve otostop ben gibi birine yakisir miydi.
Bugunu evimde rahatca gecirebilmek icin acele davranmaliydim fakat dikkatli olup yine bi hata yapmamam gerektigini dusunurken yoldan bi arabanin gectigini farkedip el isareti yaptim ve durmasi icin seslendim . Durmustu aniden heyecandan buyuyen gozlerimle arabanin camina dogru yurudum. Adam cami actigi zaman sacmaliyordu " cok seksisin guzelim benimle bi gece mi gecirmek istersin , nereye gidiyorsun" diye agzinin suyunu akita akita konusuyordu. Cok sinirlenmistim ne yapcagimi bilmiyorum ve adam bayagi icmis gibiydi . Nasil guvenebilirdim ki . Hemen arabanin camindan uzaklastim ve geriye dogru yurudum. Adam yavas yavas arabayi hareket ettirdi tam gidiyo diye sevinmistim ki arabayi kenara cekti ve kapisini sakin bi sekilde kapatip bana dogru yuruyodu. Ne yapicaktim ben su anda ? Ne yapmaliydim ? Allah kahretsin diye soylendim adam bana dogru sarhos oldugunu asiri derecede belli ederek bi saga bi sola dogru yalpalanarak yanima geliyordu . Aramizda cok mesafe yoktu . Kacicak miydim yoksa adamla konusmayi mi beklicektim . Gercekten cok caresiz hissediyordum kendimi. Daha once karsilasmamistim boyle biseyle.
Siktir bittin sen verda diye icimden soylenirken ne yapmam gerektigini dusunuyorum endiseli bi sekilde.