Oncelikle bu bolum kisa oldu onunn ocin kusura bakmayiin.. Ama uzun zamandir yeninbi bolum eklemiyordum bidahaki bolume telafi ediceem. Okunma sayisi arttikca mutlu oluyorum. Tesekkur ederim iyiki varsinizz . Iyi okumalar .
Vote+yorum yapmayi unutmayinnn =)Burasi nasil bi evdi. Gercekten sok gecircek gibi olmustum bir anda. Kendimizi zengin sanip hep böbürlenirdim şimdi anladım ki bizden başkaları da varmış. Evi anlatmaya hic gerek bile yoktu o kadar buyuk ve guzeldiki kelimeler bile anlamsiz kalirdi. Agzim acik bi sekilde eve bakarken birden jonathan " ben senide zengin sanirdim noldu boyle" dedi . Haha zengin sanirmis tabiki zenginim ben.
Cevap vermeden kisa bir muddet tebessüm etmekle yetindim. Merdivenden ayak sesleri geliyordu. Kafami o yone dogru cevirdigimde ;sarışın kisa sacli ve yesil gozlu tatli bi kiz vardi. Sanirim jonathanin kiz kardesi bu oluyordu. Ona baktim ve tam jonathana bu kardesin mi diye sorucakken o tatli kiz birden lafa girdi.
Abii! Sen mi ge...... Cumlesini tamamlayamadan ;
ABi bu kiz da kim ? Diye bi soru yoneltti abisine (jonathana.)Jonathan da omuz silkerek "bi arkadasim bu aksam bizim misafirimiz küçük bi problemi var " diye soyleyip kendini koltuga atti.
Kardesi hic benimle tanismaya gerek duymadan -ne kadar terbiyesizce -,- - "tamam ben cikiyorum " dedi ve abisinin bisey demesini bile beklmeden kapiyi çat diye kapatip cikti. HAva kararmisti bu saatte nereye gidecekti.bi genc kiz otursun evinde diye dusunurken jonathan araya girdi.
"hep ayakta mi duracaksin otur haydi gel " dedi ve yanini isaret etti.
Kardesinin gitmesine aldirmamisti bile nasil bi abiydi bu.
"tamam geliyorum" dedim ve ardindan yavas bi sekilde yanina dogru ilerledim ve sakince oturdum."ee şey o senin kiz kardesin degil miydi. Nereye gidiyorsun diye bile sormadin bunlaei demek bana düşmez ama bence biraz korumalisin " diye ustume vazife olmayan sekilde bi konusma gerceklestirmistim
"genelde sabahlari evde durur geceleri arkadaslarinin yanina gider. Onun yasam tarzi da bu ona karismiyorum rahat olsun istiyorum" dedi. Kafami bi an cevirdigimde gozleri gozlerimi kesfeder gibiydi. Hemen ıhıhı gibisinden bi ses cikartip " adi neydi " diye konuyu degistirmeye calistim.
" adi ben sizi tanistirmadim ozur dilerim. Adi Max , 16 yasinda henuz liseye gidiyor" dedi.
Hmm anladim gibisinden bi bakis attiktan sonra tekrardan soze girdi."sana bi selam vile vermedi onun adina ozur dilerim" dedi ve arkasina yaslanip bacak bacak ust uste atti.
"Aa yok tabikide onemli degil olur boyle seyler" dedim saate baktigimda 21.49 du. Fena bi uyku bastirmisti. HAberim bile olmadan esnedigimde . Jonathan gulumseyerek uykun mu geldi ? Gel seni odana gotureyim de rahatca uyu " diyip birden ayaga kalkip yurumeye basladi. Bende onu takip ettim. Odami gosterdiginde iceri girdim ve disari cikmasini bekledim.
Aradan 5 dakika gecmisti hala odadaydi.Neden cikmiyo bu lanet olasi sey. "hey artik ciksanda rahatca uyusam mi " diye sordum ve gozlerimi portleterek ona dogru baktim.
"Dikkatli ol " dedi ve kapiyi kapatip cikmisti. Kendini ne saniyordu bu ahmak .
Dikkatli ol da neyin nesiydi.
Acaba bana bisey mi yapicakti.
Aman tanrim ya.en iyisi kapiyi kilitlemek diyip kapiyi kilitledim ve odanin banyosuna gecip guzelce dusumu aldim fakat ciktigimda giyecek bisey bulamamistim. Bunu nasil akil edememistim ben.. Dolaplari karistirdim ve bi umut Max in kiyafetlerinden vardir diye dusunurken jonathanin tisortu ve esofmani vardi. Bunlari mi giyicejtim ben simdi.Tam dalga gecilcek gibi olurdum fakat baska bi secenegim yoktu . Caresizlikten onlari giydim ve sacimi bile kurutmadan direk taraga girdim. Ilk girdiginde hani olur ya soguk seni titretir. Hic sevmedigim bi durumdu ama her defasinda da yasardim bunu. Ama bi kac kez bi o tarafa bi bu tarafa donunce kalmiyordu soguktan bir gram bile. Simdide aynen oyle yapiyordum. Yatak iyice isinmisti sanirimmm. Guzel bi uykunun kollarina kendimi rahatca biraktim.