Tanıtım

87 13 0
                                    

Slm ben elena amerikali bir gencim. Şimdi diyeceksiniz bu kiz burada ne ariyor mal mi diye.BILMIYORUM. Gercekten de BILMIYORUM. Hayatim aile drami ile komedi arasında gidip gelmekte sanırım biraz bilgi vermemde bir sakınca yoktur herhalde ...
Babam ûlkenin sayılı zenginleri arasında{sanki bu kadar zengin olmasını ben istemişim gibi} bu sebepten dolayı hic yanımda olmadı. Her zaman baba sevgisinden uzak dramatik bir genc olarak yaşasamda hicbir zaman bunu dışarıya yansıtmadım.
Annem ben altı yaşımdayken hayatını kaybetti. Babam o olaydan sonra bende uzak durmaya başladı. Beni gerçekten çok sevdigini biliyorum aslında çünkü bende onu çok seviyorum.ikimizinde tek suçu şu ki birbirimize annemi hatırlatıyor olmamız. Ben babama baktıgımda annemle geçirdigimiz mutlu anları hatırlıyorum onun için ise durum daha kötü sanırım çünkü bana baktıgında annemi hatırlamak yerine bende annemi görüyor ,gözlerim, dudaklarım,burnum, yüzüm... (adeta annem hala yaşıyormuş gibi)Her ne kadar bu benim suçum olmasada aynaya baktigimda kendimi degilde annemi görüyor olmak benide derinden etkiliyor. Neyse bizdeki işler adamı şişler bir aile dramının daha sonuna geldik bir daha ki sefere görüsmek üzere şimdilik hoşçakalin... Gelelim benim Türkiye'ye gelme macerama...
Hicbir zaman amarikada uzun bir süre kalamadım (mesela bir yıl)Dünya nın heryerini gezdim desem yalan olmaz her halde. Bir cok dil ögrendim(ingilizce ana dilim,annem fransizdi bu yüzden fransızca,almanca,rusca,arapca,fince,japonca,korece,ispanyolca,ve türkce)sesim güzel ve gerçekten zenci gırtlagı var yani. Ses egitimi ve ceşitli enstruman egitimleri aldım. En son durak Turkiye ve burdayım «Iste asıl macera şimdi başlıyor»

AmerikanvariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin