2. BÖLÜM

39 8 2
                                    

Elena multimedya da

ELENA
" Ulan it hangi yüzle karşıma çıkıyosun.
Şeref yoksulu ooo tanrım bide beni kendi ayagına getirmiş
Oglum akıllı ol sen benim kim oldugumu unuttun herhalde ama ben hatırlatmasını bilirim okeyyy"

Bunları söylerken iktirip durdum jack'i haketmedimi sanıyorsunuz sonuna kadar hakketti mallar kralı. Uçaga binmeden önce Kim oldugunu bilmedigim birisi beni aramış ve istanbul da inmem gerektigini söylemisti ben bayagı düşünüp sonra icimde ki sese kulak vermiştim sıctıgımın sesi diycem ama kendi ic sesimden bahsediyorum sonucta yani diyemem ki. Ama şimdi gayet iyi anlıyorum telefonun kimden geldigini. Şimdi diyorsunuz naptı bu cocuk bu kıza

Bu hayvan oglu hayvan varya gitti beni aldattı sen kimsin beni aldatıyosun yapmıycaktı abisi en azından bana :D
_"Kızımmmm o eli indir bi önce sonrada sakinleş bakıyorumda hiç degişmemişsin herzaman ki gibi o masum güzelliginin altında bir şeytan yatıyor." dedi ve gülmeye başladı ben altta kalırmıyım ASLA

_"Dikkatli ol yakışıklı seni o cehenneme sokmama az kaldı bilirsin bu dünya bazılarına cennet bazılarına cehennem dir senin ikinci kısımda olman için elimden geleni yapacagıma hiç şüphen olmasın."

_"şşş tamam güzellik senin sakin olmaya niyetin yok anlaşılan en iyiysi ben sadede geleyim.
Buraya bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek için geldim uzun zamandır her yerde seni arıyorum ve sonunda izini buldum be seni aldatmadım o kızla aramda hiç birşey geçmedi bunu tüm samimiyetimle söylüyorum hiçbir zamanda aldatmam bu kadar severken nasıl yapabilirim ki
Hemm..."

_"Kes sesini jack bana hicbir seyi acıklamak zorunda degilsin Her şeyi biliyorum zaten."

_"Nasıl ya gercekten miiiiiii? Nerden ögrendinnn? Yaaa madem niye yanıma gelmedin? Seni cokkkk özledim. Ayyyyy tanrım inanamıyorum."
_"lan biraz delikanlı ol bide mafta oglu olucan ne o öyle ayyy gerçekten mi falan ne oluyoruz bak benden sana bir tavsiye bu ses tonunu adamlarınla konuşurken kullanma yoksa hiç kimse seni kaale almaz bebegim." Dedim ve gûlmeye başladım çok bozulmuştu ben ise hala gülüyordum.

_"Bırak dalga geçmeyide dökül bakalım nerden ögrendin? Niye yanıma gelmedin? Herseyi bilmek istiyorum."
Bunları söylerken oldukca ciddi olmaya calışıyordu ama bu durum daha da komikti çünkü jack öyle biri degil bu sefer gülmemek için kendimi zor tuttum.
_"O kızı ben tuttum jack."
_"Neeeeeee"
_"Susra devam edeyim lannnn.

_" Dedim işte kıza ben bi çocuktan hoşlanıyorum ama hoşlanlantımın sevgiye dönüsmeden önce dogru kişi olup olmadıgını ögrenmem lazım bana bi yardım etsen iyi olur dedim oda tamam dedi başka birsey demeside mümkün degildi zaten çünkü bana borçluydu.
Îste böyle yavaş yavaş sana yaklaşmaya başladı her gittigin yerde karşına çıktı falan.
Senin tapmaman gerekiyordu ama gittin kızı eve cagırdın bende eve girdigimde sizi öpüşürken gördüm ve senin elin hiç olmaması gereken yerlerde dolanıyordu.

Eveeeeeeettt herşey bundan ibaret bebegimm :D"

_" Sen bana tuzak mı kurdun yani lan lann ben kaç aydır neler çekiyom biliyomusun sen.
Kahretsin elen kahretsin sana bu kadar baglanmamalıydım."

Sinirden kuduruyordu sonra sözlerine devam etti.

_"Peki niye geri dönmedin kız beni zorla öpmüştü sonuçta sonrada elimi tutup kalçasına götürmüştü ben ben hiçbir şey yapmadım elen."

_" Jack yeter ama diyelim ki kız zorla öptü niye iktirmedin niye karşılık verdin.
Amannn neyse boşver bunları unutalım artık dedigim gibi ben seni sevmiyorum hiç bir zamanda sevmedim dedigim gibi sadece hoşlandım bunlar geride kaldı artık eski defterleri acmaya gerek yok. Bak ne diycem hadi arkadaş olalım."


Jack bir süre susmuş sonra bana bakarak cevap vermişti.

_"Tamam sen nasıl istersen bencede arkadaş olmak en iyisi. Aaaaa bu arada kapıda kaldın iceri girmek istermisin?"

_" Yok yakışıklı saol ben kaçıyorum
İstanbulda kalmayacagım bilirsin babam ne isterse odur."

_"Peki o zaman seni havaalanına bıraksınlar getirdikleri götürsünler diymi ama :D "
İkimizde gülmüştük
_" Kendine iyi bak jack hoşcakal."

_"Hoşcakal güzellik"


JACK
Arkadaş mı kalalım gercekten mi seni bu kadar severken mi bu okadar kolay degil elena hanım okadar kalay degil bu hiçbir zaman gercekleşmiycek bekle ve gör olacakları.
_"Hamdi gel lan buraya "
_"Buyrun efendim "
_"Bu kız nereye gidiyo kimle yaşıyo kim yüzünden gidiyo herseyi ögren ve bana bildir."
_" Peki efendim nasıl isterseniz."

Çok klişe bir söz farkındayım ama ben bitti demeden bitmez elen ben bitti demeden bitmez
böyle iki kere söyleyincede deli gibi oldum ama neyse.

ELENA
Bir saatlik yolculuktan sonra geldim. Havaalanında beni birilerinin beklemesi gerekiyordu etrafıma bakınıyordum işte iki kişi bana dogru geliyor ooo tanrım bu tipler ne böyle yaaa.

_"Hosgeldiniz elena hanım.Sizi bekliyorduk uzun zamandır.Geciktiniz.
_"Size hesap mı vericem"
_"Yok estagfirullah öyle demek istemedik. Şeyy rötar falan mı yaptı diye şey etmiştim."

_"Tamam kes fazla uzattın alın şunları elimden."
_"Peki efendim."

Dışarıda araba bizi bekliyordu ve içinde de bir kişi toplam ûç kişi gelmişlerdi karşılamaya.
_"Nerdeyiz biz Burası neresi biraz bilgi ver bakalım."

_"Efendim babanız gözden uzak bir yer olmasında ısrarcıydı bizde böyle bir yer bulduk burası Ayvalık
Doga deniz kum güneş herşey bir arada sevebileceginizi düşündük. Buranın bir adası var cunda eviniz orda 3 katlı şirin bir villa aldık size. Havuzu içinde mevcut. Bahcenin bir tarafına basketbal sahası yaptırdık ama tek pota. Bahcenin arka kapısından çıktıgımızda çamlıklar var sabah sporu için bir numara. Evin ön kapısı yani giriş yaptıgınız yerde otomobilinizi park edebileceginiz garaj mecut içine 3 araba sıgacak genişlikte. İki araba içinde kullanılmayı beklemekte zaten. Denizi cok sevdiginizi duyduk kapıdan çıktıgızda karşıya gecmeniz yeterli denize ulaşabilmeniz için. Ve "

_"Aaaa tamam tamam bu kadar yeterli iyi düşünülmüş herşey belliki
Aferin size."

_"Teşekkür ederiz elena hanım haa bu arada en önemli konuyu unutuyorduk babanızın düşmanları var bu aralar biliyorsunuzdur işte bu yüzden size yeni bir kimlik cıkarttık
İsminiz ; Ada
Soyadınız; Poyraz
Dogum tarihi aynı: 08.08.1998
Dogum yeri; Fransa Paris
Baba adı; Rüzgar
Ana adı; Güneş

Buyrun gerisinin fazlada önemi yok zaten. Bu arada okulunuz burası"
Bir yandan tabletten bana okuycam okulu gösteriyor ve bilgi veriyor.
_" Elena hanım bundan sonra biz bile size ada diyecegiz gercek isminizi kimse bilmeyecek hatta siz bile unutacaksınız. Bu duruma alışsanız iyi olur Elena öldü artık."
Dedi ve elime bir sim kartı verdi
_"Yeni numaranız ve buda yeni telefonunuz "
Telefon bir torbanın içindeydi acmadım bile devam etti.

_"Efendim bunlar arabaların anahtarları buda motorun"
_"Motosikletimin oldugunu söylememiştiniz ."
_"Kusura bakmayın efendim unuttuk galiba."

Evin önüne gelmiştik arabadan indik ve elime birkaç tane daha anahtar uzatıldı.
_"Bunlar evin anahtarları ve bunlarda garajın bugün istirahat edin yarın tekrar gelicez diger konuları konuşmak için "

Diger konularda mı vardı zaten bir saattir konuşuyoruz off yaaa
"okey" dedim ve onları gönderdim.
Eve girdim saate baktım 22;00 dı bu saatte uyumak pek bana göre degildi ama kendimi salondaki koltuga attıgım gibi uyuya kalmışım yorucu bir gündü sonuçta. :D

AmerikanvariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin