Yorucu bir yolculuktan sonra uçaktan indim. Farkettim ki japonya ile Türkiye arası gerçekten uzun ve sarsıcıymış. Beni bekleyen hic kimse yoktu(her zaman ki gibi). Dışarıya çıktım bir taxi çagırdım tam binecekken biri taxi'nin kapısını tuttu.
-elena hanım benimle gelmeniz gerekiyor.
-sen de kimsin
-lütfen beni zor durumda bırakmayın öyle yada böyle bu arabaya bineceksiniz efendim.
Ben matrıx'teki neo kılıklı adamla konuşurken siyah bir araba yanımıza yanaştı kapı açıldı ve içinden morfeus ta indi dermişim. Apar topar beni arabaya bindirdiler. 20-25 dakika boyunca onlarla arabanın içinde kaldım. Daha sonra 4 katlı bir villa'ya dogru ilerlemeye başladık yollar oldukça mıcırlıydı, etraf yemyeşil çimenlerle doluydu. Araba durdu ve bizim neo kapıyı actı
-Hoşgeldiniz buyrun
Ne oldugunu gerçekten hala anlamamıştım. Beni böyle ürkek konuştugum için korkak biri sanmanızı istemem çok sert biriyimdir aslında. Kung fu, tekvando, karete ve çeşitli uzak dogu sporları yaptım Boks'tan da iyi anlarım kısacası bana dokunmayan yılan bin yaşasın çûnkû en son bir kızla kavga ettigimde ağzını eline vermiş, kolunu kırmış, kaburga kemigini çatlatmış, bacagını incitmiş, yüzü tanınmıycak halde hastaneye göndermiştim. Banada kızın durumunu hastanede doktor olan bir tanıdıgımız anlatmıştı. Durumu ben yaptım diyememiştim tabi ki. Kızın sevgilisi yanıma gelmiş tabi sen anca kız döversin demişti. Onu da dövdüm ne oldu yani demek ki sadece kız dövmüyomuşum demiştim bide yüzüne. Neyse konumuza geri dönelim.
-Hoşbulduk ama ben neredeyim. Derken villanın kapısı açıldı ve içeriden kim çıksa begenirsiniz
Eski sevgilim JACK